You Keep Me Under Your Spell.

I see the sun
Looking down on me
I'm in my light
I can't read the signs
NOM!

Yes, andra inlägget sedan "rebooten" av bloggen för er mindrebegåvade som inte kan räkna. Jag kan räkna, för jag är som man säger i Tyskland en übermench, och ni är mina små bitches.

Jobbat som satan, ska jobba mer som satan, är dock ledig imorgon, annars har jag jobbat/jobbar söndag, måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Jag hoppas att jag är ledig måndag-tisdag nästa vecka, annars ramlar förmodligen mina ben av.

Annars ska jag upp till Stockholm nästa helg (20-22). Malin från Clarion ska flytta till New York och hon ska ha någon slags avskedsgrej, och den ska jag på. Underbart att träffa alla människor där uppe igen :)

Ja, nu så vet jag inte vad jag ska skriva igen, kanske att jag har tappat bort mitt plektrum..igen .__. Eller att jag lärt mig In My Light på gitarr? Jag har dock lite svårt att byta till Bbm och C#m tillräckligt snabbt :( Jag har även lärt mig Nightcall, den där underbara låten som är med i Drive. Väldigt simpla låtar, men ändå, jag känner mig jätteduktig xD och så saknar jag min bas jättemycket :( Jag saknar bex, och det är hon som har snott min bas, och TV, och xbox, och capo, massa filmer, spel. Ja, kan det bli bättre? ^^ xD

Blogg.se buggar satan i google chrome också. Jag måste skriva hela inläggen i HTML-redigeraren. Stör mig lite, hade stört mig mer om jag inte hade kunnat HTML :P

Nej, nu ska jag sluta skriva då jag snart ska åka till jobbet. Ska bara äta och lite skit först. Men men..

PUSSHEJ!!! <3

Kommentarer
Postat av: Bex

Haha, men klaga då :( jag har inte snott nånting, det är du som lämnat grejerna hos mig xD du får hälsa stockholmarna från mig. Förresten... Bbm till C#m är ju bara att glida upp 3 band? Exakt samma formation ju :o

Love you <3

2012-07-10 @ 16:32:43
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0