You gotta feel your lines

Hit me where i turn white
I don't mean to be polite
Uniform
Spinning the world to the beat of my drum
Uniform









Ny A-sträng (eller, nya EADGBe-strängar) Gitarren är lite trasig dock, måste fixa det, förhoppningsvis är det lätt. Jag håller på att tvätta, tråkigt som fan. Försöker lära min Central på gitarr, går åt helete dock då det är jävligt snabba ackordbyten i låten.


Jag ska grilla ikväll ████ Nice, ignorera dom svarta blocken. Jag lyssnar på The Mars Volta nu, Nocturiquet är bra, dock inte lika bra som Octahedron. Men men, det är nice ändå. Min gitarr har numera blivit min lilla knähund. Har inte så mycket annat att göra (bortsett från de ca 50 spelen jag har som jag inte har klarat än). Men men,


Come to decide that the things that I tried
Were in my life just to get high on

Annars så såg jag Death Race och Death Race 2 igår. Jag blev förvånad över hur bra dom var. Eller iaf första. Den var riktigt jävla bra. /surprise


Nu vette fan vad jag ska göra, jobbar imorrn, kl 18.00.


Jag lever i nuet btw, allt som hände för över en timme sen är som bortblåst. Just so you know ♥


Jag älskar att leka med ALT+numpaden

██┌┌┌┘┘┌Ã+███


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Bex

<3

2012-07-17 @ 16:46:23
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0