You Could Have Been All I Wanted

There's something inside you
It's hard to explain
They're talking about you boy
But you're still the same



fågel

Passande bild tycker jag. Den är fin, och morbid, vi gillar morbida saker, morbida filmer är bra, jag tror min flickvän är ganska morbid av sig, men det vet jag inte säkert.


Kom nyss hem från jobbet, väldigt lugnt idag, väldigt jättelugnt faktiskt. Men det kom lite folk 5 min innan stängning, sånt är surt. Vi var ju helt redo att gå hem. Jävla människor, vi hatar människor, I wanna go morbid on humans.


Real human beings


Jag tycker om att slänga in lite random låttexter i mina inlägg. Det är kul. Jag skriver dock aldrig vilka låtar det är, det får man googla. Oftast är det dock Herr Frusciante. I detta fall är det ett citat från en låt från Drive. Fortfarande en bra film.


På tal om bra filmer så har vi 5 AVSNITT!!! av True Blood att kolla på, och fler lär det bli innan vi ses nästa gång, dumma flickvän.


Nu har jag nog babblat klart tror jag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Bex

Inte nog med att jag är morbid... jag är dum också! Damn vilket kap xD

2012-07-11 @ 00:31:36
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0