You are the sun to me.

Hold in motion
hold in motion
hold in motion

YES, NI SER RÄTT!
Jag skriver i min blogg. Första gången på.. över två år. Det ni! Jag satt och läste igenom lite gamla inlägg och kom ihåg hur kul det var att bara skriva av sig nån gång ibland (Varje dag) Jag får se hur mycket jag kommer att blogga för tillfället, det händer inte så mycket i mitt liv för tillfället, jag jobbar, sover, spelar diablo och jobbar lite till.



Det har dock hänt jävla massa saker sen jag bloggade sist -duh-. Det har ju ändå gått två år. Men jag skriver bara om den absolut viktigaste förändringen i mitt liv under de här två åren.. nämligen min nya dator!!! :D 8BG RAM, Radeon HD7970 (3GB!!!) samt massa annat jox!!! Nej, jag bara skojade, jag antar att det skulle vara flytten ner till Linköping igen, efter en 10-årig utflykt till Stockholm. Som jag faktiskt saknar. Eller det jag egentligen saknar mest är allt folk där, samt att ha ett sjukt roligt jobb med underbara arbetskamrater. I can't help it.



Fått jobb på kanalkrogen i Bergs slussar. John Frusciante släpper nytt nästa vecka. Åker upp till Stockholm om två veckor för att hälsa på. Köpt en fleabass. Spelar rätt mycket gitarr. Dot Hacker. Josh Klinghoffer gör ett jävla bra jobb efter John Frusciante. Mamma och Lelle har flyttat. Jag har upptäckt att Drive är en av världens bästa filmer (Ingen överdrift).


I've shrunk in size
I'm a weakling
I'm the weak link



In My Light är en så jävla underbar låt. Just nu är det bättre än The Empyrean, faktiskt, men det kanske är för att det är såpass nytt. Jag återkommer om ett par månader, jag lovar!


Jag har som sagt läst igenom gamla inlägg, jag tycker det är roligt att läsa för att det känns verkligen inte som jag. Därför kommer jag för en gångs skull inte tömma bloggen från inlägg. Jag har gjort det misstaget två gånger tidigare, jag ångrar mig alltid i slutändan. Too bad, går inte göra någonting åt just nu.



Hm, what else, just det. länk till Letur-Lefr (John Frusciantes nya.)!!!




Sådär, tack för mig för den här gången, jag ska försöka återkomma lite oftare nu. I alla fall en gång om året! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0