Several Of My Best Friends Wear The Colours Of The Crown

I know, I know for sure
That life is beautiful
Around the world





Så, jätteledig idag, sen jobbar jag tors-sön, och förmodligen måndag och tisdag också, men det vet jag inte om jag gör än. Märker jag imorrn :P


Jag sitter och lyssnar på Knebworthkonserten nu, Monarchy of Roses är väldigt trevlig, och Factory of Faith är bara NOM när Josh sjunger refrängen. Har dock bara kommit till Around the World som är andra låten än så länge.


Min A-sträng på gitarren har gått av nu :( Jag har spelat alldeles för mycket. Så nu kan jag inte spela alls. That suckie suckie big time :( Pengarna kommer ju inte än på nio dagar heller.


Så, jag längtar som satan till Final Fantasy VII ska släppas på PC. Jag hoppas verkligen det är PS-versionen som dom släpper, och inte bara en re-release på PC-versionen.. Den var inget att ha faktiskt.

Just det, 9 månader idag <3 Jag kommer inte skriva mer än så eftersom jag inte firar månadsdagar.


That's it folks, Pusshej

Kommentarer
Postat av: Bex

Om 3 månader är det bäst för dig att det låter annorlunda :o

Dumma sträng btw...

2012-07-11 @ 12:53:02
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0