On A Dark Desert Highway

Holy diver
You've been down too long in the midnight see
Oh, what's becoming of me



Funny pic






Så, Sthlm imorrn som alla redan vet tror jag. Har inte packat än. Tar dock bara några minuter. Jag har tagit fram allt typ, ska bara slänga ner det i väskan.


Det är inte bara John som släpper nya saker. RHCP släpper snart de två första B-sidorna. Flea har även han släppt en ny EP, Helen Burns, väldigt trevligt. Det är inte långt ifrån att hålla Letur-Lefrklass faktiskt. Ladda ner den, alla som läser. Donera gärna också, jag ska göra det när pengarna kommer, men ni kan ladda ner den gratis om ni vill :)


Kläder, diabetesgrejer, bok och iPod. Vad mer behöver jag? Mobilladdare? Den tar jag imorrn, måste ladda moblien inatt. iPodladdare, nej det skiter jag i. Hoppas jag får låna pengar av mamma, jag vill inte gå nånstans utan pengar på lördag :( Jaja, men mamma är nog snäll, om hon kommer ihåg mig alltså :O Jag har inte träffat henne sen sist. Vilket var jättelänge sen.


Nu vill jag ha mat, men det finns ingen, och jag kan inte laga mat nu. Dumma människor som sover :( AAAAAH!!! IN MY LIGHT ÄR SÅ AWESOME!!! och den kan jag på gitarr :O även om det går lite halvdant att spela den, men men xD


PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Bex

Jag tänker inte kommentera det här inlägget, bara så du vet :o

2012-07-20 @ 05:48:02
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0