Now that the day has come

Be for me
Be for me
Be for me
Before me
Before me
Before me


deadbird5





Yes yes, jobbat, hände ingenting på jobbet. Var därifrån kvart över tio. Nu är jag hemma, laddar ner American Reunion, sen laddar jag ner shawshank redemption eller vad den nu hette xD


Jag vet inte varför jag bloggar egentligen, när jag inte har ett piss att skriva om :( Men men, vem gives a fuck. Jag borde äta nåt, men jag är inte hungrig. Får äta imorrn istället. Jaja. Stockholm på fredag, åker runt lunch, får försöka springa på farmor innan så jag har nåt at äta/dricka på bussen xD


Det blir mitt första besök i mammas nya lägenhet :P ELler egentligen inte, men första besöket i den nya lägenheten i möblerat tillstånd :P awesome. Nu är American Reunion klar, så jag ska kolla på den. Pusshej<3 eller, ska hämta en macka eller nåt först.



PUSSHEJ ♥█♥█♥█♥

Kommentarer
Postat av: Bex

Hälsa din mamma o Lelle från mig! Och sthlm.... är avis på dig ärligt talat. Hörs imorgon.



Puss.

2012-07-19 @ 00:04:45
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0