Look At That Turtle Go, Bro

I'm dreading a time that is not near
As a man on the cross
I have no fear
I can't believe these word's I'm saying
You gotta feel your lines
You gotta feel your lines





Klassiker i repris

Jag har inget att skriva egentligen, skulle väl kunna skriva om min helvetiskt långa dag på jobbet. Det kanske är kul, vad vet jag? Söndag, knappt något bokat idag över huvud taget. Räknar med en jättelugn söndag, det fick vi också. MEN!!! ett JÄVLIGT stort MEN!!! Vi stänger kl 20.00 på söndagar, har gjort i ett par veckor, köket brukar stänga ca 20 min tidigare. Idag hade vi dock en bokning på 5 pers kl 20.00 >__< Jag hoppades stenhårt på att dom skulle krocka med bilen och dö eller nåt annat roligt som gör att dom inte kunde komma. Men kom gjorde dom. Jag som hade räknat med att vara hemma runt 21.00, hade tänkt lira Diablo III ju :(


Aja, dom försvann iaf efter ett tag. Då skulle kassan räknas, och så insåg vi att vi hade ca 8000 för mycket i kassan. Yay, inte riktigt rätt kändes det som. Även om vi dragit in mycket dricks så är 8000 lite väl mycket. Det fixade sig iaf, och vi slog ändå nytt dricksrekord! Och vi var ganska få personer som ska dela på det :D Kul kul!


Nu har jag kommit fram till att jag måste ha ett Nintendo 3DS iaf, så jag kan spela Final Fantasy: Theatrythm (Hoppas jag stavade rätt xD) Ett musikspel baserat på musiken från alla Final Fantasy-spel. Vilket alltså är spelvärldens bästa musik, alla kategorier. Jag älskar Nobuo Uematsu!!!


Nu lyssnar jag iaf på nightcall, bra låt. Saknar dock att spela gitarr till den :( Måste köpa nya strängar. Undra vad som händer om man sätter stålsträngar på den istället för nylon :O Måste testa nån gång xD Nu blev det Dot Hacker - Inhibition. Underbar låt. Och det verkar som om Josh är lite insatt i hela mixing/mastering-delen av de nya B-sidorna :O Jag hoppas verkligen att det är sant! Det skulle vara så underbart! :D


PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Bex

Åh, yay! Hoppas han är lika bra som John på sånt ^^

Och din överskriftslåt är låten jag piercade mig till :3 7 år sen i augusti... haha. Jag är gammal :(



Saknar dig massor.

Lova en sak...?

Att vi lyssnar på b-sidorna för första gången tillsammans.

Pwetty pwease wiv sugaw and spwinkels on top? :3

2012-07-16 @ 01:36:10
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0