Her Room Is Painted Heron Blue

How could I forget to mention
The bicycle is a good invention






Så, hemma från jobbet. Lite seg, ont i benen. Överlever förmodligen. Har en påse popcorn, dock inget att dricka. Det suger lite. Jag använder väldigt många punkter känner jag, små korta meningar idag. Jag orkar förmodligen inte tänka. Annars är jag bra på att bygga långa meningar, även långa ord är lite av en specialitet för min del. Alltid kul.


Jag måste ha pengar imorrn. Jag har 10 kr kvar på mitt busskort, det kostar 16 att åka till jobbet. Way to go! Sen så har jag lite nyheter för er också! Musiknyheter! The Killers är tillbaka! :D



Låter precis som det borde! Underbart att dom är tillbaka ^^ Skivan släpps samma dag som muse nya skiva. Men The Killers > Muse. väldigt mycket >>>

Aja, nu har jag tråkigt och ska kolla på The Pursuit Of Happyness, laddade ner den i 1080p igår, awesome. Pusshej!


Tillagt (ca 13,4 sekunder efter jag tryckt "spara & publicera") JAG MÅSTE TVÄTTA MITT TANGENTBORD :( JÄVLA SAFT :( (Jag spillde lite saft i det för några dagar sen :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0