Have You Gone, Have You Gone, Away Already?

Come back
Come back
Come back
Come back








Tillbaka från Stockholm. Jag älskar stockholm, samt alla mina före detta arbetskamrater. There's no point in denying it. Jag saknar Stockholm och Clarion Hotel extremt mycket. Jag har inte riktigt tänkt på det förrens nu när jag var där och hälsade på. Jag har förmodligen inte mått så bra som jag gjorde i helgen på väldigt länge. Jobbigt att åka hem. Well, vad ska man göra.


Helgen bestod till stor del av alkohol, precis som helger ska göra. I fredags gick jag ut med Cristian samt två av hans polare. Förfest, krogen, efterfest. Alkohol, ingen sömn, baksmälla. Jag kom hem ungefär strax innan 13.00 om jag inte missminner mig helt. Kl 14.00 skulle jag iväg igen till Rålis på avskedshäng. Med ännu mer alkohol, jag var fortfarande full. Nästan iaf. Duscha, äta, till tunnelbanan, dricka cider, cider, cider och cider. Hela kvällen. Sen lite fest hemma hos Ella, sen ut på Imperiet där jag drack lite mer, sprang på folk där igen. Stannade ett tag. Drog hem, jag var väl hemma halv 2 eller nåt tror jag.


Nu vill jag inte ens titta på nåt som heter alkohol :( Nu lyssnar jag på Letur-Lefr, den är underbar, fortfarande. In My Light är förmodligen det bästa han har gjort. Den slåss mot Central, Unreachable, Carvel och Loss. Helen Burns, Fleas EP är även den jävligt bra. Inte riktigt lika bra, men jävligt bra ändå.


Orkar inte mer nu, pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Bex

Du får väl flytta tillbaks då.



En människa - vänner + ett jobb du älskar i en stad du älskar, oavsett vad du säger.



Jag tänker inte försöka stoppa dig... för om det var den bästa helgen på länge, dvs lediga tid för dig, så gör jag knappast ett bra jobb som din flickvän.



Jag är orsaken till att du inte längre har allt det där.

Varför stanna kvar?

Du längtar ju bort härifrån.

2012-07-22 @ 23:18:41
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0