Every Sign Is A Window You Look Through

I hurt myself today
Too see if I still feel
I focus on the pain
The only thing that's real










Jag sitter/ligger och kollar på 127 hours. Även den en väldigt bra film faktiskt, det gör ont i mig när han goes emo on his arm dock. Förutom det så gör jag inte så mycket. Kom hem från jobbet rätt sent idag, inte jättesent, men rätt sent. Jag är jättesugen på att köpa en ny gitarr, en bra gitarr. Den jag har nu är en nylonsträngad som jag köpte på erikshjälpen begagnad. Inte så mycket att hänga i granen. jag vill ha en vettig akustisk gitarr, helst stålsträngad, även om man får ont i fingrarna av en sån.


Det är tydligen fredagen den 13:e idag. Jag hoppas att nån dör idag, det skulle vara kul. Dock är jag inte vidskeplig för fem öre, jag kan krossa speglar för nöjes skull. Lägger alltid nycklarna på bordet så jag vet var jag har dom, springer under stegar bara för att jävlas med vidskepliga människor, det är kul.


Snart släpps Letur-Lefr. I'm rather excited. Jag tycker fortfarande att In My Light är en av de bästa låtarna jag någonsin har hört. Den påminner starkt om After The Ending från The Empyrean. Och After The Ending var en av de bästa låtarna på The Empyrean.


Jag börjar bli lite excited över PBX också, Johns fullängdare som släpps i september. Han ska släppa en gratis låt på sin hemsida någon gång innan PBX släpps. Skivan heter inte PBX egentligen, den heter PBX Funicular Intaglio Zone. Låten han ska släppa heter i alla fall Walls And Doors, och var den första låten han spelade in på PBX, sen visade det sig att Walls And Doors inte passade in på skivan, så den kommer inte ens att vara med på PBX. Intressant kille den där John.


Nu ska jag fortsätta kolla på filmen, PUSS! HEJ DÅ!


James Franco är en väldigt bra skådis btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0