Space May Be The Final Frontier

What did I do to deserve all this guilt
Pay for my sins with the sale of my soul
Demons are trapped all inside of my head
My hopes are gone reach for heaven from hell



Titeln till trots så kommer detta inlägg INTE handla någonting om Red Hot Chili Peppers. Utan istället ska fokus gå till låtcitatet (The Reincarnation of Benjamin Breeg) och bilden!!!

IRON MAIDEN ANNOUNCE NEW STUDIO ALBUM "THE FINAL FRONTIER"
AND NORTH AMERICAN TOUR

IRON MAIDEN are pleased to announce that their forthcoming new studio album will be called 'THE FINAL FRONTIER', and is expected be released late summer of this year.

 

Så står det just nu på http://www.ironmaiden.com och jag vet inte hur jag ska reagera riktigt. Inte på något dåligt sätt alltså, jag är bara i sån extas just nu så jag inte riktigt kan formulera mig riktigt.

 

The Final Frontier kan tolkas på två sätt. Det ena är såklart kopplingen till rymden, som brukar kallas just the final frontier (varav bloggtiteln). Du kan även se på bilden att Eddies huvud svävar runt i rymden. Så den kopplingen är solklar. Den andra tolkningen av det hela är just "The Final" i plattans namn. Det är sorgligt, men mest trolig att detta blir gubbarnas sista studioalbum :( men dom avslutar förhoppningsvis stort, näst in till astronomiskt förväntar jag mig nu ;)


Det var väl det jag hade och säga om detta för stunden, och nu övgår vi till min dag :P

Började tidigt, jag vaknade jättetidigt av någon anledning =/ TVn var på, så jag somnde mest troligt med den på (you never know tho). Sen åkte jag till barkarby för att möta Nathalie ^^ när jag hade en station kvar så fick jag beskedet om att hennes tåg var inställt, det sög så klart så jag hade en 25 minuters väntan framför mig. Jag fick dock ett litet ryck och åkte till spånga för att vänta istället (behövde vänta tre minuter kortare tid då xD). Men väl där så är nästa tåg -det hon är på- försenat 6 minuter. Så ännu mera väntan (yaay) xD

Efter det åkte vi och handlade :P vi handlade rätt mycket och det snöade ute och vi hade Nathalies två väskor med oss, så vi åkte taxi hem från ICA xD (tyst nu, vi är inte lla jättelata ^^) Packade upp när vi kom hem, sen spelade vi Rock Band 2, sen lagade jag mat (pasta carbonara). Sen spela ännu mera Rock Band 2 xD och sen åkte vi iväg (jag till barkarby för att lämna Nathalie, och Nahalie vidare in till stan). Och nu sitter jag här :P har inte gjort så mycket, plockat lite där nere i köket bara :P Men jag väntar med spänning på att telefonen ska ringa och konserten ska vara slut, för jag börjar bli trött xD

Men men.. no more to say today ;P PUSSHEJ <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0