Den sista nedräkningen

The final countdown
we'll all miss her so
It's the final countdown
Oh, it's the final countdown




Japp, nu har jag ÄNTLIGEN Final Fantasy XIII :D OCh helvete vad kul det är ^___^ I'll never stop playing this game!!!

Tyvärr kunde jag inte spela det förens jag kom hem klockan halv ett igår natt =( har börjat min praktik nu ^^ clarion hotel på söder! arbetstid 15.00-23.00 :P (Du som ringde mig kl 20 30 igår kan lära dig det :P) Det var pretty awesome faktiskt, jag tänkte inte så myket alls på final fantasy, så det blev inte så jobbigtsom jag väntade mig!

Men till spelet då! heeeelt awesome! Helt klart det bästa spelet till xbox 360 just nu! (förutom gears of war med Nathalie då^^) Det skiljer sig dock stooooort från övriga final fantasyspel :P men det är fortfarande underbart :D snyggt, trevlig story och väldigt nice karaktärer ^^ I löööv it!!!


PUSSHEJ <333

Kommentarer
Postat av: Veronica

Okej. Då ringer jag kl 23 ikväll då....

2010-03-10 @ 18:14:03
URL: http://vildahallon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hoppas hon inte V inte rikger dig klockan 23 ikväll xP

Eftersom du ska ringa mig då ^^



Jag vill se, jag vill se, jag vill se!

Men får väl vänta tills nästa helg med att se hur FF ser ut ^^ :P



<333

2010-03-10 @ 18:37:52
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0