Aces High

There goes the siren that warns of the air raid
Then comes the sound of the guns sending flak
Out for the scramble we've got to get airborne
Got to get up for the coming attack


 

Så bloggpauser är inte bra. Även om dom bara är på några dagar. Jag har egentligen inget sug över huvud taget att blogga, men jag gör det ändå för er skull!


Har hänt rätt mycket i helgen men mest av allt så har Rock Band 2 hänt i helgen xD Har spelat lika myket Rock Band 2 i helgen som jag har spelat Rock Band 2 totalt :p Så jag kan rätt många låtar nu xD


Idag var jag iaf på sjukhuset, skulle kolla insulinpump. Valde en astuff med fjärkontroll ^^ Svart ofc! Sen in och käka på McDonalds (McFish för den som bryr sig) och sen till ICA! Köpte lite mjölk och lite andra nödvändigheter :P Nu sitter jag bara här och vet inte riktigt vad jag ska göra.


Imorrn då, då släpps game of the year! Nämligen Final Fantasy XIII (13) and it will be AWE..FUCKING..SOME :D Jag har suttit och läst lite recensioner på det och kommit fram till att jag är JÄVLIGT hypad på detta spel ^___^ Men självklart så jobar jag kväll imorrn och kommer inte hem förens kanske 24.00 ._. så jag kommer inte kunna spela förens jättesent :( Men men, jag jobbar kväll på onsdag också skulle jag tro, så jag kan sitta uppe ett tag och spela :D det enda är ju att jag måste hämta spelet innan

 

jag åker till praktiken imorrn. Så jag får åka lite tidigare ^^ men men!


PUSSHEJ <333




 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du får fixa en inköpslista tills nästa gång du ska handla ^^ Du kan inte använda mig som inköpslista xP mihi.



Mice Bice att FF kommer imorgon ^^ Det är dock Mega Bajs att du ska jobba kväll :( Du får försöka fixa så du inte gör det varje dag (K)



<333

2010-03-08 @ 18:03:59
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0