A cold queen

Whenever she is raging
She takes a life away
Haven't you seen
Haven't you seen
The ruins of her world


Jag har faktiskt facebook :(


Bajsbajs, nu sitter jag hos Nathalie och bloggar. Hon är inte här, hon jobbar, och jag ska åka om ca 2 timmar, så nu ses vi inte förens på fredag igen :( sux!


Aja, jag kanske ska gå och äta någonting, är ite småhungrig faktist, men jag får se om jag orkar. Jag har ju ändå chips här xD Det är awesome till frukost!

Btw så är mamma hemma från thailand nu iaf xD finally, nu slipper jag ta hand om katten ^^ nu kan jag ägna mig åt att spela, spela och spela när jag är hemma :D (det gjorde jag iofs förut också, men nu behöver jag inte ta paus för att ge henne mat :P)

Som ni kanske märker har jag inte mycket alls att skriva idag xD men men, bättre än inget xD

PUSSHEJ <333

Kommentarer
Postat av: Sis'

Du är sååå lat. Nästan fascinerande.

2010-03-15 @ 21:54:17
Postat av: bex

usch.

den låten .__.

sjukt att du lägger upp den nu...

2 dagar kvar tills det gått 7 år sen en vän gick bort... låten spelades på hennes begravning...

.__.

2010-03-16 @ 13:24:32
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Vilket kort inlägg :O



Mmm, helgen va rätt pooo, men, nästa kanske blir bättre.



Åt du massa hårda ostbågar? o_Ô För ja tyckte de va rätt få kvar i påsen, men de kanske var ja som åt dom, who knows <3

2010-03-17 @ 13:47:22
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0