Water of life is called sex!

Life's a bath
Sex is water




Favorit i repris xD



Mamma och Lelle är hos Jenny och Hans, och jag sitter här och väntar på ett samtal från närakuten i Jakobsberg :P Ska försöka få mitt öra fixat så snart som möjligt. Dom skulle ringa strax innan 20.00 idag, så jag får se när det samtalet kommer xD

Jag har precis badat för er som bryr sig, sjukt skönt, och lite terapiskt xD (terapi alltså :P) Jag vet att jag tjatar väldigt mycket om mitt öra, men jag ska göra någonging åt det, och mycket av det som händer mig nu är pga örat :( Men på grund av örat så kan ja inte koncentrera mig på någonting, så därför tog jag badet bara för att slappna av. Men av nån anledning så går det alldeles utmärkt för mig att läsa trots örat ^^ That is quite awesome, men mest tur :P

Nu kolar jag på OS och väntar, skulle kolla upp när bussen på fredag gick också, Nathalie undrade ^^ så jag ska kolla det och sen smsa henne. Nu får det nog räcka för stunden, och vi hörs nån annan gång ^^

PUSSHEJ!!!


Tillagt 5 minuter senare xD: Jahopp, mormor ringde precis, första gången jag pratar med henne på över ett år :P Menmen, hoppas bara inte att närakuten ringde under de tre minuterna vi pratade :P aja, pusshej!

Tillagt ytterligare 5 minuter senare xD: Nu ringde dom, men dom hade helt fullt, så jag ska ner till Viksjö Vårdcentral imorrn, domhar tydligen drop-in där på morgonen mellan 8 och 10, så jag får gå dit då ^^ jobbigt att jag får ha bajsont i natt också bara :( PUSSHEJ<3


Kommentarer
Postat av: sis'

You did NOT hear this from me, but illegal drugs are the shit!

2010-02-23 @ 20:20:40
Postat av: Veronica

Sv: Tyvärr, det går inte att säga upp syskonskap. I've already tried..... Vad är det för fel med att sitta? Fattar du att om man hamnar längst bak på ståsektionen på ULLEVI ser man INGENTING! It's effing huge!

2010-02-23 @ 20:45:53
URL: http://vildahallon.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Sjukt sköt? :O

Och så klagar du på mitt tangentbord xP



Hoppas det löser sig på vårdcentralen imorgon <3



Och att det löser sig för mig med >_<



<333

2010-02-23 @ 23:21:02
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0