The ending is near

Pain runs thru life
Pleasures other side



fågel

Det är ungefär sådär mitt öra mår just nu. Det är inte längre bara örat som lider utav det, smärtan har spridit sig vidare till hela vänsterhalvan av ansiktet och resten av huvudet dunkar också lite smått. Vid minsta ansträngning så gör sig smärtan påmind. Jag har dock inte tagit någon ipren/alvedon än idag, varför har jag inte en aning om, men jag borde gå och göra det nu. Jävla lock i örat som inte vill släppa >_< Jag har haft locket nu konstant i två dagar och jag har försökt peta lite med tops, men ju mer jag petar desto mer gör det ont ._. Ska testa fräta bort det med salpetersyra när jag kommer hem! Eller så tar jag revaxören som står hemma xD det är ju faktiskt därför revaxör finns :P Hoppas bara smärtan försvinner samtidigt som vaxproppen gör det >_< Jag vill inte ha ont längre!

På grund av smärtan så gick jag inte till skolan idag, synd, dom behövde mig nog, men jag tänker inte stå där och låtsas vara glad när jag bara vill hugga av mig örat och skrika rakt ut ._.

Musiken då.. bara för itt öra är som det är så är jag mer eller mindre helt döv på vänsterörat, och det värsta jag vet är att lyssna på musik med bara ett öra >_< så jag kommer INTE kunna lyssna på musik när jag åker hem sen. Tur att jag har med mig Flickan Som Lekte Med Elden! (Boken alltså xD) För annars hade jag inte stått ut med att åka hem i ca 50 minuter + väntan på centralen samt väntade förseningar >_< Kanske t.o.m. hinner läsa klart boken idag :P hara bara ca 130 sidor kvar ^^ det tar jag nog på de 1-1,5 timmarna det kommer ta att åka hem sen.

När jag ska åka hem vet jag inte, men eftersom jag inte har bråttom nånstans så behöver jag inte stressa, vill dock åka i god tid pga förseningar och sånt skit som det ALLTID blir när det är lite kallt ute >_> och på tal om kyla så har jag varken mössa eller vantar med mig, bara för att det inte var så kallt ute när jag åkte hit i fredags..

PUSSHEJ!


Kommentarer
Postat av: sis'

Vårdcentralen frågetecken

2010-02-22 @ 20:30:47
Postat av: Nathalie

Din syster har rätt, du borde gå till v-centralen faktiskt!



Oxh stackars love som har ont :( <33

2010-02-22 @ 23:00:05
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Du har aldrig tänkt på att jag kanske ibland inte vill att du, någon ska förstå vad jag egentligen menar? :P

Att jag bara vill skriva av mig, och om någon person förstår eller känner sig träffad på något sätt så är det antagligen så att dom ska känna sig träffade ? :P



BESÖK EN LÄKARE !! xP

2010-02-22 @ 23:03:55
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0