The book of love

The book of love has music in it
In fact that's where music comes from



This is not me! xD


Så, som ni kanske ser så har min flickvän installerat ett nytt hår. Hennes syster hjälpte till med kodningen och beta-testerna av håret. Håret tar ett tag att sätta sig in i och lära sig hur det fungerar, men när man lärt sig det så ska det nog bli jättebra. Grafiskt sett så är det absoult toppbetyg och det är en fröjd att lägga ögonen på. Lång hållbarhet höjer betyget ytterligare ett steg och det är uppe i en perfekt tia! (För er som inte förstod ett enda ord av vad jag skrev så jämförde jag precis hennes hår med ett TV-spel xD)

Ikväll/Inatt så är det Super Hockey Sunday i OS, tre matcher, tre STORA matcher. Det är Ryssland-Tjeckien, USA-Kanada och såklar Sverige-Finland! Jag vill se alla tre matcher, det kan bli otroligt spännande matcher alla tre. Trots att Sverige-Finland är mer intressant för min del så är USA-Kanada förmodligen den matchen som blir den bästa!

Aja, nu till nåt helt annat, nämligen kommentarerna xD Inte så många som kommenterar, men dom som gör det är awesome ^^ Synd bara att det inte finns nåt sätt att svara på kommentarerna =/ så jag gör mitt bästa i att svara här istället ^^

Jag har fått några frågor angående mitt inlägg där jag skrev att jag har facebook :P jag har INTE facebook, och kommer förmodligen aldrig heller skaffa det :P Det var tänkt att vara ett skämt, kolla bilden jag la upp till det inlägget! Jag har en bok (book) i ansiktet (face) ^^

Nu ska jag kolla lite OS med min flickvän ^^

PUSSHEJ <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är awesome, för jag har kommenterat nu, you can not take it back biatch!!! Och jag fattade vad du pratade om när du jämförde Natalies hår med ett TV-spel, för jag är smart.

2010-02-21 @ 21:01:35
URL: http://vildahallon.blogg.se/
Postat av: Deathie

- Kommentar - Är jag en elak jävel?!!.. grr.. elakta du som kallar andra elaka! xD

2010-02-21 @ 22:52:38
Postat av: Nathalie

orkar nog inte hållam ig vaken för att se alla tre matcher -__-'

2010-02-22 @ 00:07:16
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0