Så, kanske ska börja blogga igen, får se!

Hear me sing
Swim to me
Swim to me
Let me enfold you
Here I am
Here I am
Waiting to hold you


Jag har faktiskt facebook :(
Jag har faktiskt facebook


Jag vet inte, men folk tycker jag ska börja blogga igen, det skulle jag säkert kunna göra men vette fan om jag skulle komma ihåg att blogga xD Bloggen är verkligen inte viktig för mig, känner inget sug efter att blogga, men för att göra alla (3) läsare nöjda så skulle jag kunna bättra på mig.

Jag menar, jag har typ världens bästa humor, jag är bäst i världen på att formulera mig och jag kan vara jävligt kreativ! Så har jag iofs en jävligt söt flickvän också ^^ xD
Hur mycket jag än skriver här så ser det inte ut att bli nåt innehåll ändå >_< och jag hatar att skriva små korta bloggar, det är därför jag inte känner så mycket för att blogga.

Och Var fan har jag lagt "min" tattoo goo :( Jag hittar den inte >_< och inte fan hittar jag min helosansalva heller, hur i helvete kan saker bara försvinna? Jag har ändå relativt städat rum, jag ser mer eller mindre hela golvet, och alla hyllor i bokhylan är tomma, förutom det som ska stå där alltså!

På tal om bokhyllor så har CDON ÄNTLIGEN skickat skivan som jag beställde för ca 3 veckor sen, det är dock inte det längsta jag väntat från CDON.

Borde egentliegn gå och sova, men jag är inte trött >_< kanske blir det om jag lägger mig och läser eller nåt, men jag får se vad jag gör, kanske ska se klart hockeyn, det är "bara" en period kvar, Sverige ligger under med 12-0 än så länge mot Kanada. Om vi har tur så får Sverige in 13 mål den här perioden. (xD)

Jaja, jag är så sjukt uttråkad så det är läskigt :P Så jag lägger mig nog i sängen för att läsa lite Flickan Som Lekte Med Elden, sjukt bra bok! Filmen kan slänga sig i väggen, även om den också är väldigt bra ^^
Aja, PUSSHEJ <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Wow!

Jag vet inte vad jag ska säga, är förvånad...

Förvånad över att det existerar ett "riktigt" blogginlägg här. Det var sjukt länge sen.

(dock är jag ju glad över att få läsa något, trodde den var heeelt död. nu är den bara halvt död :P)



Im just a little writeless, typ xP



Damhockyn tänker ja inte ens kommentera >_< står på min blogg vad jag tycker om den.



Och att dom ängtligen har skickat iväg från cdon, det var på tiden! Du borde fan få avdrag på priset för de står en viss tid och så skickar dom den dubbelt så sent :/



Och "din" tattoo goo och helosan ,är inte förvånad över att du "tappat" bort dom, du är ju lite småslarvig ;)

Har något ja tänkte låna ut till dig på fredag(har inget med salva och göra men endå xP) Påminn mig om jag glömmer bort det!



I love you, mestast ♥

2010-02-18 @ 14:31:56
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haru facebook? :P

Lägg till mig?

Kram

2010-02-19 @ 19:36:20
URL: http://soffiiiskriver.blogg.se/
Postat av: kapris

har du facebook? :D

2010-02-21 @ 19:25:30
URL: http://goingbacktonothing.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0