Så, det här med bloggdesign!

Will we ever get together in a song
Will you ever tell everybody bout right and wrong
Will you let everyone in on the meaning of life and death
Do you need me or are you waiting for my last breath



Jag är sjukt söt!



Nån snäll jävel som vill hjälpa mig med en header? Resten klarar jag av själv xD Jag finner dock verkligen inget intresse alls i att sitta och pyssla med en bild i ett x antal timmar (det tar så lång tid för mig).. Jag nominerar Nathalie till headerskapare xD sen om hon vill eller inte, det år en annan sak xD

Btw, min skiva har ÄNTLIGEN kommit, efter ett antal veckor nu! Warpaint - Exquisite Corpse! Snuskigt bra indiepop, med Josh Klinghoffers flickvän i bandet! Josh är också med på ett hörn och spelar trummor i en låt ^^ även om väntan har varit relativt olidlig så har det nu, såhär i efterhand, trots det snåla utbudet på endast sex låtar, varit totalt värt väntan. Jag har suttit och lyssnat sen jag kom hem mer eller mindre, så jag börjar kunna låtarna nu (låtarna, inte texterna). It's AWESOME!

Jahopp, idag har varit en seg dag :P var hovmästare, vilket är kul i ungefär.. 30 minuter tills alla gäster har kommit, sen är det rätt värdelöst, sprang mest runt och gjorde inte ett piss :P hade inte så många gäster heller, totalt fick vi ihop 33 gäster tror jag. Rätt värdelöst att vara 5 pers+ett antal tvåor då :P fanns inget att göra, det blev stressigt med så mycket folk och så gör inte alla riktigt som man säger heller >_> Screw them I tell you! SCREW THEM!

Igår då, jag förhandsbokade FINAL FANTASY XIII (13 för er lite mindre begåvade personer *tittar elakt på min syster*) That will be awesome när det kommer nån gång i början av mars ^^

Imorrn kanske jag ska ha min redovisning om fanatism, men det vet jag inte helt säkert O_o om jag ska ha det så är jag nästan lite körd, jag hade tänkt ha något som liknade en recension på Män Som Hatar Kvinnor, med fokus på fanatismen i den boken. Det var ju dock ungefär 2½ vecka sen jag läste klart den boken nu, så halva boken har ju försvunnit från min hjärna, så det kommer bli lite småjobbigt. Men bäst som jag är så klarar jag det nog ändå. Vi ska även ha läst klart Flyga Drake till imorrn, och det har jag gjort, men ingen annan i klassen har det typ xD -min klass är inte så jätteduktig-

Aja, nu ska jag spendera kvällen med att packa till tonerna av Warpaint ^^ ska ju till Nathalie imorrn ^^ <333

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Whats with all the pics and lyricstuff? :O



Well , nu har jag ..typ gjort en banner till dig. så nu är jag jätte trött :O



Vad bra att din skiva kom och att du tyckte den va bra.



Vet seriöst inte vad ja ska skriva just nu, mina händer är så kalla så dom typ inte orkar skriva ens :P



Men hoppas de löser sig med redovisning eller ike redovisning eller va fan imorgon xP



Love you <33



2010-02-19 @ 00:54:10
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0