I'm gonna go my own way

You can go your own way, go your own way
You can call it another lonely day (Another lonely day)
You can go your own way, go your own way
You can call it another lonely day





Så sitter jag här i skolan då, NOT! Bajsont idag också, det hjälpte inte nånting inatt ;( Men bara för jag sitter hemma och inte är i skolan så gör jag ändå lite skolarbete idag *duktig*



och nu sitter jag här och äter xD hade totalt glömt bort maten, så jag fick springa ner mitt i blogginlägget :P men men, jag ska fortsätta skriva mitt projektarbete nu, så jag blir klar innan fredag :P


PUSSHEj

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad bajs att det inte hjälpte :/



Men vadå gör skolarbete? Du sa ju att du sitter och spelar.. fy på dig... skakar på huvudet



<33

2010-02-23 @ 13:09:09
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0