I see invisible movement in every town

Extra time when you think it's over
Live a life when you've rolled over and died
I don't feel pain
I don't travel this line


Så, nu sitter jag här hos Nathalie och är irriterad över att blogg.se inte gör som jag vill i internet explorer. Den ville att låtcitatet skulle bli centrerad som bilden, eller tvärt om, att allt skulle ligga på högersidan! Not my cup of tea ._. så nu sitter jag här i htmlredigeraren och skriver :P det funkar väl, men jag föredrar enkelheten i den vanliga textredigeraren ^^

Så, idag åt jag och 3 klasskompisar på Jakobs Hörna vilket är restaurangen i skolan, it was quite awesome. 3 rätter. Till förrätt några canapeer, sen gös med lila potatispuré och slutligen så fick vi kokosglass med lite fruktsallad. Det var awesome, och så var det billigt, så vi gav massa dricks ^^ vad snälla vi är va? xD Så nu sitter jag här och äter mat, bloggar och äter lite ^^ fiskgryta är det tydligen, ^^ jag har inte smakat den än, men den står där och gör mig hungrig xD Så jag ska nog trycka in den i munnen snart, vill ha nåt att dricka till också, så jag tar nog en energdryck, som jag köpte en hel platta av på lidl xD ska försöka få den att hålla hela helgen :P Men om den inte gör det så gör den inte det xP

Jag har ju då lyssnat på Warpaint Hela dagen, och som väntat så växer skivan mer och mer varje gång jag hör den, så det är med andra orden ännu bättre skiva idag än vad det var igår :D ^^ <3

PUSS HEJ


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hur mycket gav ni i dricks då ? :O



Energyplattan räckte inte hela helgen .. :O

2010-02-21 @ 23:59:41
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0