Fade in to the darkness

Emptiness is filling me
To the point of agony




Som vi ser i mitt förra inlägg så började dagen med ett besök till vårdcentralen, och det gick bra..bla..bla.. Jag var ju hemma från skolan på grunt av det, men ska dit imorrn ^^ Hur som helst, idag gjorde jag nånting jag endast gjort vid ungefär 1-2 tillfällen tidigare :O


JAG SJÖNG i Rock Band och Lego Rock Band! Sist jag förökte det slutade det med att jag åkte ut ungefär 2 sekunder in i låten, vilket alltså är innan man ens börjat sjunga typ xD Det såg ut att gå exakt likadant idag, jag missade helt på de första raderna i låten, men jag är en aning envis, så jag skärpte till mig, och det blev lite bättre ^^ Jag åkte inte ens ut i första låten :D jag slutade på fyra stjärnor och ca 85%. Den gick det bättre, när jag kom in i det så landade jag sällan under 90%, förutom i When You Were Young som är ssjukt jobbig :( men jag åkte inte ut där heller ^^ Jag satte för övrigt 100% på The Final Countdown och Ghostbusters xD


Bara som en kul grej så gick jag ner till impossible songs och valde Hallowed Be Thy Name med Iron Maiden, för att se hur långt jag kom i låten innan jag åkte ut :P Well, 5 stjärnor och 93%, vem är bäst? ;) Jag får skryta i min egen blogg xD


Nu kom jag nyss hem efter ha gjort en tur till barkarby handelsplats, jag höll på att somna, så jag var tvungen att göra nånting :P Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, börjar bli lite hungrig, så jag ska väl äta nåt kanske ^^


PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Well , som jag sa.. du får helt enkelt bevisa det nästa helg ^^ :D

2010-02-24 @ 20:35:46
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

En låt är bättre än ingen så det får väl duga :P

Men när jag fått i dig en halv flaska vin kanske ja kan övertala dig (på något sätt (A))om att sjunga en till ;)

2010-02-24 @ 20:48:18
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0