Driving to eat a carvel cake

Have you gone
Have you gone
Away already
Come back
Come back
Come back
Come back


This is me!



Singing Bee, pinsamt, pinsammare, pinsammast! Massa svenska B-kändisar som ska sjunga karaoke. Kan vara stundtals underhållande men mest bara pinsamt. Ingen kan egentligen sjunga, och vissa kan verkligen inte en enda textrad (ungefär som jag). 99,9% av låtarna är rent skräp också, nästan bara schlager och annat svenskt skit. Tacka vet jag bra musik.

Carvel av John Frusciante är en sån låt, den låten som textstycket kommer från för övrigt.

Lite synd att jag sitter och bloggar hos Nathalie, för hon har inga bilder på mig på datorn xD Alla är på hennes externa hårddisk. Jag står inte ut med att kolla på Singing Bee dock, så jag bloggar istället, jag var tcungen att skriva av mig lite innan jag hade exploderat.

Förut var det Back To The Future II, blev sjukt sugen på att se tredje filmen också, men nu kom det en bra låt i singing bee xD Jump av Van Halen, och sen var det inget mer xD

Nu fick jag order om att leta upp några låtar på Spotify, Dorunrun och proud mary xD (vette fan vad den första låten egentligen heter xD

men PUSSPUSS!!! <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men min dator är liten så bilderna får inte plats på något annat ställe :/



Hittade du låtarna btw?

2010-02-22 @ 00:02:18
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: bex

åh. carvel. :')

2010-02-22 @ 11:09:01
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0