Do you want one more of me?

Now that the day has come
I see myself as everyone
I am whats all around me
No, nothing it just cannot be
Feeling has come from the sun
Like most everything and everyone





Ni som kanske är en aning uppmärksamma har sett att jag har ny design (dock liknande färger), samt en ny header (gjord av Nathalie (varav http://dinn.blogg.se i headern)) Min favoritfärg lila dominerar of course bloggen, sam lite rosa nyanser lite här och där (duh, som om du inte ser det xD). Jag kan säga att det tog åtskilliga försök att få headern till en länk (länk till framsidan av bloggen ;P) och ett helvete att få allt att stämma med avstånd och grejer (orkar inte förklara :P) men är dock inte helt klar än, jag måste omvandla headern till enlänk på alla sidor (arkivsidor, kategorisidor och inläggsidor).


Nu sitter jag här iaf och väntar på att Nathalie ska komma hem från jobbet, om hon nu kommer hem det vill säga. Hon kan var insnöad vid det här laget, vad vet jag xD! Jag har egentligen lite skolarbete jag ska göra, men jag har verkligen noll inspiration till det. Jag måste dock göra det så jag får det gjort. Det ska vara klart på fredag. Jobb jobb jobb!


På tal om jobb så har jag fått veta min praktikplats, Clarion på söder. Ska tydligen ha en trevlig liten restaurang, samt en rockbar som jag kan få jobba i om jag har tur ;D and if I'm lucky så får jag t.o.m. jobb där efteråt ^^ I hope so!

Nathalie jobbar som sagt, så hon drog runt 6 imorrse. Hon väckte mig också, för jag sa åt henne att göra det. Så jag kollade på hockey. Finland - Tyskland som Finland vann tämligen enkelt. Jag hade dock svårt för att hålla mig vaken och därför nickade jag till lite då och då, jag var dock vaken större delen av matchen ^^ Sen har jag bara suttit ute och pratat lite och så med folket här, and that's pretty much all I have to say!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Im sooo awesome xD



Du var iof. lite duktig du med xP Bloggen ser massa gay ut, like it!

2010-02-22 @ 00:01:08
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Svårt att hålla dig vaken?



Du, ja ringde dig 3 gånger, TRE! du svarade inte :(

2010-02-22 @ 00:03:21
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0