Do you feel the hope?

I feel the hope running low
We never found our way home
There is no more world
The land is gone
Water is all that survived that one





Nathalie håller på med massa saker med sitt hår nu, och jag sitter här och kriver projektarbete. MEn hennes dator bajsar sig och word har fuckat ur totalt. Gå varken öppna eller stänga just nu. Jag tycker verkligen inte om hennes tangentbord heller, jag kan verkligen inte skriva med ett tangentbord som inte har platta tangenter! Det borde ni iofs ha märkt vid det här laget, mina senaste 4 (5?) inlägg är skrivna här, med hennes tangentbord och dom innehåller ovanligt många slarvfel, t.o.m. för att vara av mig! Det blir så när jag skriver snabbt, och kontrolläser aldrig det jag skriver. Jag brukar dock gå tillbaka och ändra om jag ser något stort slarvfel direkt. But who gives a fuck anyway? Min blogg, mina regler ,h om det inte passar kan du dra ^^ (seriously tho, dra inte :( xD)

Nu ska jag fortsätta skriva projektarbetet, jag lyckades stänga word, så jag ska öppna det igen och fortsätta!

Btw, jag har lock i vänsterörat (igen ._.) och jag hör verkligen inte ett piss på det örat >_< jag får det arenda jävla gång det blir lite kallt ute >_> and I fucking hate it!

Nathalie klagar på mina kommentarer på hennes blogg, and that I don't like heller, men hon gör väl som hon vill, hon har sagt att hon ska hämnas för det genom att skriva lika lite som jag, då får hon väl göra det då om hon tycker det är kul, I don't give a crap!

Jag har inget att skriva om som ni kanske märker, eftersom dagen precis har börjat så har det ju inte hänt nåt att skriva om, inte för att det kommer hända nåt ändå, det händer aldrig saker, men man kanske har lite mer att skriva på kvällarna, nu är jag ju nyvaken!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: kapris

vad har du för projektarbete? :D

2010-02-21 @ 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0