Did you ever dream?

Come out, come out wherever you are
So lost in your sea
Give in, give in for my touch
For my taste, for my lust


Så, nu mår mitt öra.. sjukt mycket bättre ^___^ jag drog ju ner till V-centralen imorrse, var där först av alla, så väntetiden var.. obefintlig, jag var där kl 8 när dom öppnade, jag var hemma igen halv 9, och då hade jag ändå gått hem som tar 15-20 minuter.


Dom dödade mitt öra litehavt, spolade rentdet och what not, men men, now it's all good ^^ förutom att jag är lite öm, domspolade ändå rent mitt öra med en högtryckstvätt typ xD


Nu sitter jag här och lyssnar på Nightwish, fick ett sug när jag kollade en youtubelänk förut :P och på tal om youtubelänkar ^^ ni måste kolla den här xD

Slipknot - Wait and Bleed, i en lite annorlunda tappning ^^


Kommentarer
Postat av: Nathalie

WHF iS THAT??

I love that song, but this... this is just... bläää



Hoppas att det dröjer längre tills du får en ny sån där äcklig grej :P

2010-02-24 @ 11:35:26
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

och hur gammal är den där bilden föresten? :O

Jag hari nte den :'( :'( :'(

2010-02-24 @ 12:42:12
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja precis.., ja ska bada i lyx!



Spara pengar till nästa helg?

Vad hade du tänkt köpa då? :O



Var det inte du som försökte sätta in musik på din lbogg förut ? o_Ô

Well , i like it yes!



<33

2010-02-24 @ 15:14:33
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0