666 is the number

Let him who hath understanding
 Reckon the number of the beast
For it is a human number
Its number is Six hundred and sixty six

Så, Linköping då då ^^ med Nathalie <333 awesome, right?! :D Vi har varit på stan idag, vi köpte lite olika saker, hon köpte kläder, hörlurar samt ett armband, och lite te :P ^^ Jag köpte 5 LP-skivor :D Phil Collins - But Seriously, The Police - Ghost In The Machine, Dire Straits - Love Over Gold, Alphaville - Forever Young och Roxette - Look Sharp. Jag köpte även två vykort med RHCP på :D samt Rock Band 2 och ja.. inget mer ^^ Eller, lite plastskydd för LPskivor, det behövs :P ångrar att jag inte köpte fler dock :(!

Nu har vi varit hemma ett bra tag, vi har löst lite korsord, ätit mat, lyssnat på musik och fixat lite till pappas födelsedag imorrn ^^ Han fyller gammal gubbe xD (50 alltså) nej, men han är fortfarande mogen som en tolvåring ungefär, precis som jag ^^ enda skillnaden är att jag KAN vara mogen om jag vill, vilket jag sällan vill!

På ett sätt längtar jag hem, men på ett annat vill jag inte åka härifrån ._. Jag vill ju hem bara för att vara hemma och spela TV-spel, och göra inte ett skit nu i en vecka :P men det betyder: Ensam hemma i två veckor med katten >_> It sucks! Jag tycker verkligen inte om mammas katt! >_< Men men, jag får spela Rock Band 2 så jag låser upp alla låtar :P sen kan jag börja spela det "på riktigt" xD ^^ hoppas det är bra! Det är sjukt bra låtar med iaf ^^ Give It Away, Eye Of The Tiger, Go Your Own Way, One Step Closer o.s.v.. :P

Men men ^^ vara social med flickvän nu ^^ PUSSHEJ <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det var awesome att gå och göra stan osäker med dig :D Men det är bara för att du är så awesome :D



Imorgon åker vi hem, då får du ca tre dagar på dig att låsa upp rockband musiken. Glöm inte bort att ge katten mat bara ;P



Nu ska jag in till venkans rum och se på hockey med dig igen ^__^



Love you <333

2010-02-28 @ 23:05:27
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0