11 untitled songs

Sold a hole to a disaster
Nail the strong winds tied to a door
Know the crimes that stick in thru
Unfastened belts on your heart
And I've never been very smart
But I connect you with your shadow




Ungefär 2,5 timmar senare sitter jag då här. 2,5 timmar senare från vadå? Jo, 2,5 timmar senare sen jag gick hemifrån Nathalie tidigare under kvällen. 2,5 TIMMAR tog det att ta sig hem! En resa som vanligtvis tar ca 1 timme och 10 minuter. Det gick endast halvtimmestrafik, det var stora förseningar och tågen rullade på i ungefär 2-3 km/h. Vanligtvis hade det inte varit så oerhört hemskt, men nuvar det ju så att jag hade ganska jävla ont i örat. Så 2,5 timmar då är ingen höjdare.


Inte bara negativt dock, jag fick ju ganska mycket lästid under de timmarna ^^ Jag är ju precis i slutet av Flickan Som Lekte Med Elden, och det är nu allt händer :P Ska läsa klart den ikväll innan jag somnar. Jag får se hur örat mår imorrn, är det som det är nu så kan jag seriöst inte gå till skolan. Jag kan inte koncentrera mig på nånting, det har tagit ganska lång tid att skriva detta inlägg som ändå är relativt kort. Jag sitter iaf nu med revaxör i örat så jag hoppas att det värsta försvinner med hjälp av det.

men men, för att sammanfatta detta inlägg: Jag tycker inte om SL!

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Nathalie

vet inte om någon tycker om att inte förstå :(

Hoppas ditt öra blir bättre. <3

2010-02-22 @ 23:35:53
URL: http://dinn.blogg.se/
Postat av: sis'

Gå till vårdcentralen innan jag skickar farmor på dig!

2010-02-23 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0