5/5-09

jeflar, redan 5e maj, det går fett med fort jao! nej, men iaf, det går rätt fort, det var väl nyår för en vecka sen, eller? :O



Idag då, vaknade stressad som fan, trodde bussen gick om 5 minuter, vilket den gjorde, men inte den bussen jag skulle ta (xD) men jag kom på det innan jag ens haed sprungit upp ur sängen, som tur va :o annars hade jag ju stressat upp helt i onödan :( men jag gick upp iaf, och satte mig vid datorn. Det var knappt någon inne över huvud taget, så jag kollade klart på Mononoke Hime och sen åkte jag till skolan (30 minuter för tidigt). Där hade jag samhäll, vi kollade på film, Hotell Rwanda, såg inte klart hela, ska se resten på torsdagslektionen. aja /care!

Två timmar hål för en enda svensklektion med Gunilla.. >_> I don't think so säger jag bara ^^ så jag åkte till jakan, köpte lost planet och hem och lirade :D och jag har lirat pretty much hela tiden sen jag kom hem ^^ har iofs suttit med datorn lite också ^^ men lost planet är iofs sjukt bra spel, ska kanske recensera det :o that would be nice, det var länge sen jag recenserade nåt spel ^^ aja, jag får se.. men nu sitter jag här, och lär göra resten av kvällen, så enjoy! pusshej!<3


och jag skrev det här för rätt länge sen, men internet har legat nere ;( inte bara internet, TV och telefon också xD nåt bajs med com hem ;( aja, it's working now, oussh


Dagens Låt 5/5-09
Gob - Oh! Ellen

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Min dator fungerade inte förns imorse >.<

2009-05-06 @ 11:17:42
URL: http://nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0