seriously..wft?

dom som orkade läsa typ.. gårdagens inlägg tror jag det var, där var iaf dagens låt Gob - Oh! Ellen... jävla bra låt alltså, men hur i helvete tänkte dom när dom namngav skivan och designade coverarten...




alltså seriöst ;_; man bilr ju fan rädd, på riktigt! För det första "Foot in mouthe disease" okej, det finns sjuka titlar, så namnet kan jag gå med på >_> MEn hur i helvete han dom designa coverarten så jävla bokstavligt.. man mår illa :(

Dom kroppsdelarna jag hatar MEST på hela kroppen, tår och tänder.. >_< här, på detta album har man lyckats med det omöjliga! Dom har på nåt sätt lyckats blanda dom två absolut äckligaste sakerna som finns på en människa.. jag har inte ens tänkt tanken att det skulle vara möjlig! usch, blä, fy gå och dö, du som designade detta cover art! "Oh! Ellen" är dock fortfarande sjukt bra låt xD

Kommentarer
Postat av: Nathalie



Fötter kan jag förstå , ja tycker inte heller om fötter...



Men .. tänder >.< , hur tänker du då ?

Blir du illamående om folk ler eller ?! x''D

2009-05-06 @ 22:49:05
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Venkan

Känner att du vill veta the janitors (från scrubs) namn... trumvirvel.... Glen Mattews....



Mer upphetsande än så blev det inte. Fem sekunder efter han berättade det för JD går en annan snubbe förbi och kallar honom för "Tony"... så det utlovade avslöjandet om namnet togs tillbaka XD

2009-05-07 @ 03:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0