8/5-09

They say angels don't kill



Så, nationellt prov idag :o Engelska B, gick nog ganska bra, failade nog lite på listening-delen bara.. Han pratade ju för fan skottländska ibland :o sånt går ju fan inte förstå! aja, det var tråkigt med prov (nähe >_>). Sen slänga i sig lunch efter det för att sen ställa sig i disken >_> skönt iofs, om det inte hade varit för dom där jävla soppskålarna man inte kunde få rent >_< det var inte ens soppa i dom, det var nån slags deg på dom, och den gick verkligen inte få bort.. men iaf


Åkte till Kista med Sofie, hon skulle kolla på nåt, hon köpte iaf inget xD Jag var nära på att köpa först beautiful katamari :D men ångrade mig, sen så höll jag på att köpa skate 2, stog t.o.m. i kön xD men jag ångrade mig där också, men det hela slutade med att ajg kom hem med Twilight :D Ska se den lite senare ikväll ^^ har iofs redan sett den några gånger, men nu har jag den ju på DVD, så måste se den igen :D den är bra! Böckerna krossar dock filmen (ovanligt) ;>

Käkade middag åp amigo, oxfilépizza xD har gjort lite för ofta på senaste tiden tror jag xD men det är så gott! Drack fanta till också, men den är dock inte slut än, så den dricker jag fortfarande ;D har chips där nere sen också ^^ och cola ^^

men nu orkar jag inte mer, vill inte tråka ut er för mycket ^^ pusshej <3!


Dagens Låt 8/5-09
Carter Burwell - Bella's Lullaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0