7/5-09

och så dagens blogg :o ganska direkt efter jag la upp det förra inlägget xD men jag vet nog några personer som kommer tycka om det förra inlägget, med youtube-videon ;)


Aja, vaknade idag igen, som tur är :O det hade varit jbbigt om jag inte vaknat ;( skulle dock vara skönt om jag fick sova! men, nej skola >_>  uhm.. vad heter det.. estetisk verksamhet heter kursen :D började kl 08.30 :( jobbigt som fan, eftersom bussen gick 07.55 och jag gick upp kl 07.30.. sprang in i duschen fort som fan, och ut ännu snabbare ^^ men jag hann iaf! jag hann t.o.m. föna håret xD Jag är skillad!

Aja på lektionen var det rätt segt :P vi gick igenom avdukningsteknik, som man redan kunda ofc ;D fick även reda på att mitt betyg i serering B är på två bokstäver ^^ och jag är rätt säker (110%) på att det inte är IG xD för jag är skillad! Aja, efter det lunch, äcklig fisk i skolmatsalen, så vi drog till simhallen, köpte iofs bara lite cola, sen sammhäll. Kolla klart på filmen, Hotel Rwanda :o bra, men lite seg ibland xD

Och sen min favoritdel av dagen.. 2 timmar håltimme >_> gick till simhallen då också xD och kom försent till PoF-lektionen :P vi skull redovisa xD kom dock i tid till min redovisning, eller vår grupps redovisning ^^ jag behövde inte säga så mycket xD jag klagar inte :P


Sen hem, åt kanin, första gången, men I like ^^ och nu sitter jag här ;D spelar lite sexbox, surfar lite, lyssnar på musik :D chillar ^^ måste sova snart om jag ska orka mig upp imorrn.. nationellt prov i Eng B >_>

aja PUSSHEJ!!!<3


Dagens Låt 7/5-09
Nightwish - Amaranth

Kommentarer
Postat av: Nathalie



Hmm.. undrar vem det är :O



Estetisk verksamhet var rätt kul att ha tyckte ja, men animation var roligat ( vet att du inte har de men ville endå säga(skriva?!) de xD )

2009-05-07 @ 23:27:57
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Ante :p

NIGHTWISH!!!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0