6/5-09

Igelkottar låter konstigt, bara så ni vet, och jag är hungrig (för en gångs skull xD)



hehe, dagen började med att vakna, gå till skolan, och träffa två igelkottar typ precis utanför dörren, dom var tuffa, men lät läskigt. Sen lektion med gunilla, yaay ._.' sen jakan, äta yakuniku (whatever, orkar inte stava xD) sen typ hem och lire blue dragon, är lite smått besviken på det spelet än så länge, kanske bättrar sig nån timme in i spelet ^^ jag förstår inte riktigt systemet i det spelet än xD men det är ändå lite kul, får spela mer i natt och säta mig in i spelet :D


aja, kom hem, spelat/surfat runt hela kvällen, förutom när jag gick upp till Handlarn en snabbis och köpte läsk ^^ gott som fan! sen bara spelat och chattat och surfat xD inte gjort så mycket, men I like it anyway. Åt kinamat till middag, nån stark sak, gott :D aja, var inte så hungrig då, så jag åt inte så mycket, men jag åt upp resten nyss, men är jättehungrig nu :(

Men nu sitter jag som sagt och är hungrig, ska nog ner och käka snart. Lyssnar på the killers :D och har kommit på hur sjukt svårt det är att sitta still till Human :o svårt att sitta still till nån av låtarna, men just Human blir man typ.. sjukt dansnödig av :o och jag kan inte dansa :( så det är jobbigt! aja, pusshej <3

BTW, SORGEN ÄR STOR IDAG (länk)

Dagens Låt 6/5-09
The Killers - Human

Kommentarer
Postat av: caroline

igelkottar är fett läskiga :(

2009-05-06 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0