3/5-09

:o brb.. måste hämta nåt att dricka xD


...back ^^ hade bara äcklig mjölk :( och vatten är ingen höjdare heller, vilken besvikelse =/


anywho, ganska seg och meningslös dag (surprise surprise :P) hela helgen har varit seg och meningslös egentligen :P som jag sagt tidigare så har jag varit nere i Linköping under hela helgen ^^ och har inte gjort mycket alls egentligen, suttit framför datorn, lyssnat på LP-skivor, varit hos farmor och ätit 2 gånger, jobbat i second hand-affär och lite annat småskit ^^ Köpte iofs rätt mycket i secon hand butiken, och det är rätt kul att jobba där ^^ så lördagen var inte helt wasted iaf ^^


Idag har jag iaf vaknat, klätt på mig, packat, lyssnat på musik, packat lite till, åkt till farmor, spelat med farmor, ätit hos farmor, spelat lite mer hos farmor, åkt bil till busstationen, satt mig på bussen, åkt buss i strax över 3 timmar, åkt buss till lelles jobb, åkt bil runt halva sthlm och kollat på olika bostadsområden ._. åkt hem.. och sitter nu här xD låter oerhört roligt? right :D aja.. I've got no more to say to you, so long suckers ^^


Dagens Låt 3/5-09
Wagner - Ride of the Valkyries

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Spelat med farmor ?! :O

Spelat vadå ?? xD

2009-05-03 @ 23:02:08
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

Men Die mauer är bra xD



Haha ,okey.. synd , ja .. trodde du menade tvspel :P

2009-05-03 @ 23:39:54
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Venkan

VÅGA bara klaga på mjölken! Du kan ju komma hit och smaka på mjölken här, din otacksamma gurka.

Och vaddå kollat på olika bostadsområden? Vi ska väl inte flytta?

2009-05-04 @ 04:21:19
Postat av: Venkan

Fint föresten att du börjar inlägget med brb, du kan liksom inte vänta två minuter.....

2009-05-04 @ 18:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0