31/5-09

såatt....seg dag, eller seg och seg, mer en dag som har gått ut på att sega ^^


Började dagen med att vakna :o (NO WAI?!) satte igång the passion of the christ, kollade klart på den, började ju kolla igår kväll, såg klart den ca 2 timmar av Jesusmisshandel, hände inte så mycket annat än att Jesus blev misshandlad. Så för alla djävulsdyrkare därute som hatar Jesus, en film för er ;) xD Nej, men den var ändå okej, om än lite meningslös. Sen tankade jag Flight 666, dokumentärfilmen om Iron Maidens Somewhere back in time-Turné, började kolla på den. Kollade dock inte klart på den, för sen så följde jag med till Lelles jobb för han skulle fixa nåntinge, och sen till Centralenför att hämta mamma, som har varit bortrest i helgen ^^ och nu är jag här xD har suttit och slötittat lite på Flight 666. Och det är sjukt varmt här inne, håller på att dö! >_<  tycker verkligen inte om värme! Ah sitter och kliar mig också >_>  jävla massa myggbett igår! Aja, I'll leave you with this blog now ^^ PUSSHEJ <3


Dagens Låt 31/5-09
Iron Maiden - Fear of the Dark

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha ,så du fick lika mycket myggbett som jag dåra ;oP



Om jag hade vart där hade jag kunnat kyla ned dig (( tror jag xD kanske inte )) <33

2009-06-01 @ 00:56:51
URL: http://nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0