30/5-09

Tjupptjupp, Tumba idag och träffa Nathalie då :D <3



Jupp, jag vaknade, ganska jättetaggad på att åka till Tumba, så jag tog världens snabbaste 10-minutersdusch (xD) och klädde på mig och mer eller mindre gick jättefort till bussen ^^ däremot så var min iPod helt död :( så that was the only suck of the day! :( aja, resan tog.. 1 timme och tjugo minuter ungefär, suger ju att hon bor på andra sidan av stan, vilket iofs också är ett sucks, men eftersom hon bor där borta hela tiden så kan det inte bli ett suck of the day. Men men iaf ^^


Hon "jobbade" på uhm.. Tumbafestivalen? O_o tror jag det hette xD hon satt på en stol och gjorde ganska exakt ingenting xD så vi satt och spelade pokemon 2/3-delar av dagen xD det var riktigt nice ^^ sen så gick vi hem till henne och hämtade hennes kamera, för det var lite liveband senare på eftermiddagen som hon ville ha kort på ^^ men vi spelade iaf som sagt pokémon ganske mycket ^^ så gick vi hem till henne två gånger (oerhört intressant, I know xD) och tillbaka igen, hon bodde rätt nära festivalen ^^ men iaf, det var 4 (?) Liveband, 3 av dom var coverband som gjorde massa 80-talscovers ^^ vissa var riktigt nice ;D iaf, det höll på till runt 22.00, och sen åkte jag hem ^^ det tog väl ungefär.. 2 timmar att åka hem >_> segt som in i helvete alltså >_< men men, det var en väldigt rolig dag iaf ;D och nu ska jag träffa henne på måndag nästa gång igen ^^ och så nästa helg ;D I can't wait! ^^ anywho, nu är jag trött, så nu ska jag kolla på film ^^ Passion of the Christ ^^ så.... PUSSHEJ<3


Dagens Låt 30/5-09
Skid Row - 18 and life

Kommentarer
Postat av: Trollet

Det Var mysigt igår =^_^=

Men . hur gick det med alla mygbett?! :O

Du kanske klarade dig rätt bra undan dom xD





Undrar vad vi hittar på imorn Tänka

Något kul ial... Ta med ditt Ds , vi kanske hittar en Micig park någonstans ;oP



=**** <333

2009-05-31 @ 11:21:11
URL: http://Nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0