29/5-09

Ingen blogg om gårdagen, jag orkade inte ^^

Så idag då................ sjukt tråkig dag, som skolan alltid är dom sista två veckorna >_> men det suger stenhårt att vi måste packa ner hela skolan i lådor pga ombyggnad... Det är väl fan inte vårat jobb >_> släng och bränn allt istället =/ och på tal om bränder så har amigo brunnit ner ;_; jag kommer ju svälta ihjäl nu när jag inte kan gå och köpa pizza om jag vill :(



aja, dagen började med en liten försovning ^^ men kom bara 10 minuter försent, och jag var klar med mina IV-kurser innan många andra ändå xD valde Gastronomi blabla.. nånting xD 100 poäng, så that's all taken care of ^^ och sen packa ner hela jävla personalmatsalen >_> 100000 kg böcker, och lika mycket papper, och inget skulle slängas (wtf liksom?) grejerna har legat där i 15 år och aldrig använts >_> men ändå ska vi inte slänga det? WHY, WHY I ASK YOU?! aja, sen så typ sluta ^^

Gick till jakan en snabbis, köpte tre filmer ^^ sen hem, och sen jag kom hem har jag kollat på I am Legend, will smith är en sjukt grym skådis, och 2/3-delar av filmen är riktigt bra.. sen spårar den tyvärr ur i slutet =/ hatar slutet, hatar båda sluten :( och så har jag sett Giant Shark Vs. Mega Octopus xD och den var, som ni hör på namnet, riktigt jävla pinsamt dålig xD det var en C-film typ, den var så B så den inte var B längre! xD Men om man tänker efter lite.. vem har inte velat se en 30-50 meter lång haj (Den bytte storlek hela tiden) hoppa upp flera tusen meter i luften och äta upp ett flygplan? Eller se en minst lika stor bläckfisk klättra upp på, och förstöra en oljerigg på japanska kusten? Låter det kul? ;) xD jag har trailern i mitt förra inlägg xD satt och skratta hela filmen igenom ^^ men den var underhållande, dock inte på det sättet den hade tänkt vara underhållande xD aja, den slutade nyss och jag ska bara blogga klart, sen sova, är jättetrött :o så PUSSHEJ <3


btw, Tumba imorrn och träffa Nathalie :D <3




Dagens Låt 29/5-09

The Events - Mr Sweeper

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vissa av er 2or va så söta när ni gick runt där och packade ;) hehehe

2009-05-30 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0