27/5-09

Juppjupp, lite väl sent inlägg för gårdagen xD jag har nästan glömt bort vad som hände, men det ska nog gå bra ändå ^^



Dagen började med att ligga och snoozade lite för länge, inte så länge så jag kom försent eller nåt, bara så länge så jag inte hann duscha. Men det gjorde inte så mycket, skulle ju ändå hem sen igen. Efter skolan, som bara bestod av Engelska, så åkte jag in till stan för att möta Nathalie ;D <3 det var nice ^^ dock så hade hon glömt sin biljett till kvällen, så vi var tvugna att åka till Tumba och hämta hennes biljett. Efter det så åkte vi hela vägen hem till mig, det tog ett tag men det var ändå kul ;D sen satt vi hemma hos mig och spelade Guitar Hero: Metallica och Pokémon Pearl tills vi blev jättehungriga, då åkte vi in till Jakobsberg och åt sushi och yakuniku (hur stavas det?! O_o) aja, det var gott, som vanligt :D och sen åkte vi hem igen ett tag innan vi skulle åka vidare in till stan ^^


Väl inne i stan så skulle vi till nåt ställe på östermalm. Vi hade inte en aning om var det låg xD så vi gick runt halva östermalm innan vi faktiskt frågade nån om vägen, men det var lugnt vi hade relativt gott om tid på oss ^^ men iaf, det visaed sig att vi hade gått på ungefär hela östermalm, förutom just rätt gata >_> det var iofs lite komiskt ^^ men sen kom vi iaf fram till stället jag inte kommer ihåg vad det hette. Haha, jag är fail, jag vet, me jag kommer inte ihåg ._.

Där skulle vi iaf lyssna på The Events som Nathalies kompis pojkvän (I think xD) spelar i ^^ dom har nyligen släppt en skiva, så dom skulle väl promote:a den lite ^^ dom var riktigt grymma ^^ och det var en väldigt trevlig stämning på det där lilla stället ;D och så var det riktigt kul där, även när The Events hade slutat spela :D ;) let's just say I wanna do that again :D det var mys iaf ^^ :D <3 aja, jag är för trött nu för att skriva mer ;( kom hem halv 3 ._. så PUSSHEJ <3333


Dagens Låt 27/5-09
The Events - X (Just for you ;) )

Kommentarer
Postat av: Trollet

Det var otroligt kul faktiskt ^^

Fanns typ nada dåligt med den kvällen xD



Vin och Sprite <3 Mmmm =^_^=



X äger så stenhårt , och Push ;oD



<333

2009-05-28 @ 17:33:48
URL: http://Nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0