25/5-09

Booyah, så har man röstat idag då, första gången xD


dagen började.. seeeeent, jag vaknade typ.. halv 1 tror jag :o eller kanske lite tidigare, kommer inte ihåg exakt ^^ aja, jag vaknade, åt lite, drog till skolan. Där hade jag prov, bara prov, sen fick jag dra hem. Jag hade prov i Servering B, det gick väldigt bra tyckte jag, minst VG, lätt, för jag är bäst. Snackade lite med Sofie sen, jag stod och väntade på hennes buss med henne. Sen drog jag till Jakan (jag är där alldeles för ofta >_>) snackade lite med folket på Gamestop.

Jag drog hem sen, hämtade mitt pokémon Diamond, drog tillbaka till jakan xD lånade ett DS där, och bytte över alla mina pokémon från Pokémon Diamont till Pokémon Platinum. Okej massa pokémon, way too much pokémon, but I löööööv it ^^

Aja, nu sitter jag här, spelar lite Skate 2, snackar på MSN, Spelar pokémon och lyssnar på musik ;D det är nice som fan ^^ aja PUSSHEJ <3333

*slicka på*

Längtar till onsdag ^^ <3


Dagens Låt 25/5-09
John Frusciante - Of Before

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så nu har du en massa massa pokemon ^^ Nice ^^

Vi kan väl spela lite när vi ses ?! =^_^=



Längtar också till Onsdag ^o^ <333

2009-05-25 @ 22:36:29
URL: http://Nattislove.bloggspace.se
Postat av: turisten

klart du är bäst :D

har 2 prov imorn, kommer faila på ena ^^

other one is English... no problems (A)



have fun tomorrow :D <3

2009-05-26 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0