2/5-09

Sitter här och lyssnar på Beethoven ^^ nionde symfonin. Det är faktiskt väldigt bra musik ^^ folk är dåliga på att lyssna på klassiskt, många personer tar inte klassisk musik seriöst, it's a shame :(



Aja, vaknade kl 8 ^^ åkte iväg 08.45 till second handbutiken ^^ seg dag som fan, hände inte ett piss där typ :P knappt några kunder alls, så det var en seg dag, jag gick mest runt och kollade lite grejer som jag ville ha :P det slutade med att jag köpte.. tre samlingar med klassisk musik, en med Bach, en med Schubert och en med Brahms ^^ har inte hunnit lyssna än :P eftersom jag köpte 6-7 st anda LP-skivor också xD bara klassiskt xD I like :D min favoritradiokanal i Saint's Row 2 är helt klart den klassiska kanalen, kommer inte ihåg vad den heter nu bara för det :P aja, jag köpte en bok och en film också ^^ An Inconvinient Truth av Al Gore var filmen, Boken var nån som utspelade sig under medeltiden, massa asagudar och sånt shit ^^ får läsa den när ja har tid xD aja, köpte en liten sak till mor min också ^^


Nu sitter jag typ bara här :o har inte gjort ett skit sen jag kom hem runt 3 :P bara suttit och lyssnat på musik, lekt med datorn, lite mer musik.. och ja, nu är vi här xD and you love it! ;)




Dagens Låt 2/5-09
Mozart - Eine Kleine Nachtmusik

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men... jag såg verkligen inte ut som ett monster.. typ inge smink , håret uppsatt , så.. det var inte snällt xD



om låten. Dom älskar ju varan och den ena dör ju i slutet.. vilket är rätt hämskt.. därav låten , till animen .



2009-05-02 @ 18:43:25
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Venkan

"köpte en liten sak till mor min också " jävla fjäskis!!! Bara för det ska jag köpa något extra fint här i USA och skicka hem. Hon kommer att glömma bort din present på två röda...!

2009-05-03 @ 01:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0