21-22-23/5-09

so it's finally here.. mitt blogginlägg xD och JA, det var länge sen jag bloggade, you'll just have to live with it, men det här inlägget kanske blir jättemycket längre än vad det brukar istället. Jag får se hur mycket jag har att säga (jättemycket förmodligen ^^) men det är bra, för då får ni mycket att läsa :D GLÖM INTE KOMMENTERA.. så nu har jag det sagt också xD aja, here it goes ^^


21/5-09

Torsdagen börjar väl sådär xD vaknade upp rätt tidigt och var allmänt seg, sen bara vänta, vänta och vänta ^^ eller ett tag iaf xD tjejer ska ta så lång tid på sig ._.  (sry, men det är sant xD aja, iaf, in till stan för att möta Nathalie. hennes buss var försenad, vilket ledde till att jag fick sitta på centralen i.. en kvart extra ;_; (så synd om mig) iaf, sen så kom hon iaf dit tillslut ;D och jag var tvungen att bära en av hennes väskor ;( det var iofs typ bara mina saker i den, men ändå xD vägde som in i helvete iaf xD hennes väska var dock ännu tyngre :o så.. hon fick den tyngsta xD man skulle ju kunna tycka att jag skulle offra mig och ta den tyngre, men nej, jag är en fjolla, jag gör inte sånt :D hon sprang in på pressbyrån och köpte en sån här äcklig jävel >_> gainomax eller vad den nu heter. Eller, jag tror hon köpte en sån O_o jag kommer inte ihåg, så går det när man väntar tre dagar med att blogga xD aja sen hem iaf ^^

Hemma sen så gjorde vi.. uhm.. ja vad fan gjorde vi O_o i början tror jag bara vi satt och snackade, det utvecklades senare till.. Guitar Hero: World Tour ;D uhm, ja, det spelade vi vl ganska länge tror jag xD aja vi avslutade "dagen" med att kolla på dom 10 (?) första avsnitten av loveless ;D sen orkade vi inte mer och somnade ^^


22/5-09

Så idag fick vi för oss att vakna (en jävla tur det) och så fick vi för oss att.. men damn.. jag kommer fan inte ihåg vad vi gjorde alls O_o vi kollade klart å loveless iaf, sen kanske vi spelade Guitar Hero eller nåt? :o aja, på eftermiddagen åkte vi iaf in till Jakobsberg och hämktade ut mitt Guitar Hero: Metallica och Pokémon Platinum ;) så ni kan väl gissa vad vi gjorde halva kvällen, juppjupp, GH: Metallica, I played the drums, och hon gitarren ;D Vi ägde stenhårt! och så spelade vi pokémon också ;D fett med jättenice ^^ ;D ;D ;D På kvällen sen så såg vi på Battle Royale ^^ och spelade lite pokémon feter det också xD sen sova ^^


23/5-09

Mammas födelsedag då ^^började dagen med att vakna, och sen duscha ^^ sen lämnade vi huset strax innan.. 12 tror jag? xD eller 11, kommer inte ihåg, iaf, Nathalie skulle ju hem, och hon ville hem innan allt folk kom ^^ så jag lämnade henne i Jakobsberg vid tåget, sad ;(! Sen gick jag till EB Games, eller Gamestop som det numera heter, och har hetat jättelänge xD Där köpte jag skate 2, sjukt kul spel ;D men svårt innan man lärt sig kontrollera gubben ;( och så köpte jag även den dyraste presenten jag någonsin köpt till nån ._. ett ps2 med singstar ABBA och Singstar schlager =/ det kostade pengar.. aja, mamma blev glad iaf ^__^ that was the point. jaja, inget mer hände den dagen ^^ eller, jag fick en jobbig 10-åring på nacken som hade fått i sig för mycket socker.. YAY!!! (sarkasm)

 aja, det var den helgen^^ PUSSHEJ <3


Dagens Låtar 21-22-23/5-09
John Frusciante - Loss
Metallica - For Whom The Bell Tolls
Bob Seger - Turn The Page

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du har ju sämre minne än vad jag har ;oP

Eller så ville du bara behålla dom snuskiga detaljerna för dig själv , haha lol xD



Jag är fortfarande trött >.<

Men det var en mycket rolig ..öö "helg" inte direkt helg, .. men endå helg >.< what ever :P

Sushi på onsdag iallafall =D <3

2009-05-24 @ 13:50:08
URL: http://Nattislove.bloggspace.se
Postat av: bex

sounds like fun :D haha... 10åring med för mkt socker i sig.. låter som mig typ.. dock e jag inte 10, men jag är hemsk när jag är hypad på socker :S varnar dig... så du vet... for future reference... ;P



tkr du ska ta dig ner till bönderna snart så man får träffa dig... (A) <3

2009-05-24 @ 16:18:23
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Venkan

Gud vad du passar på att fjäska när inte jag är hemma. Vi vet ju alla att du endast gör det för att få mamma att glömma bort mig. Game is on!

2009-05-24 @ 16:22:20
Postat av: Nattha

HAHA en väldigt intressant helg? =)

2009-05-24 @ 20:00:14
URL: http://missfreaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0