20/5-09

ka...phew >_> städat heeeeeeeeeeeeeeela dagen, eller typ iaf xD jag har städat större delen av dagen..


Jag vaknade, städade, städade, städade, städade :P åkte in till jakan och sålde mitt wii fit :P fick 430 spänn i kontanter typ. Drog till ICA och hämtade min Piratpartiet-tröja ;D åkte hem och fortsatte städa, that's my day folks, pallar inte mer detaljer ^^

aja, imorrn ska jag träffa nathalie då ;D ska bli riktigt nice ^^ (Sry, moobilen dog ;( )



Dagens Låt 20/5-09
John Frusciante - Carvel

Kommentarer
Postat av: Veronica

Städade du GRATIS!?

I så fall kan du komma hit och städa, vår familj saknar vår städerska så vi sitter och gråter på middagarna typ :P

2009-05-21 @ 03:25:47
Postat av: Nathalie

Ja, märkte att mobilen dog :(



Jaja , spelar inte så stor roll nu , får ju träffa dig idag endå xD

2009-05-21 @ 11:26:05
URL: http://Nattislove.bloggspace.se
Postat av: Anonym

carvel <3 :)



du är duktig som städar... ska nog göra det jag med, och hitta en stämma till Dani California så vi inte låter som ett gäng gröt-freaks i halsen när vi ska spela upp den xD haha! have fun today :) <3

2009-05-21 @ 15:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0