18-19/5-09

Det här inlägget är ett dubbelinlägg xD which means att det är två dagar i samma inlägg :p trots att det inte är nån av dom dagarna nu, för nu är det den 20e, men det inlägget kommer ikväll xD hoppas ni hängde med :P



18/5-09

Dagen började rätt nice, vaknade som vanligt, duschade, gick iväg itll bussen i god tid, orkade inte stressa :P speaking-delen av nationella i Eng B. Med Gunilla. Kul. Nej. så svenska sen med Gunilla. Kul. Nej. inte ens lite. Och sen så var det restaurang :D det kändes dock inte kul alls >_> vet inte vad det var, alla var på så dåligt humör bara, säskilt Lena. Dert var riktigt segt, men jag stod i baren så jag behövde inte göra så mycket, skönt det iaf. Gubbarna som skulle komma dit var ungefär en timme sena >_> det sögju rätt hårt, vi börjadesnacka om att dom inte kanske skulle komma alls, eftersom det var derby på kvällen. Aja dom kom iaf dit (Damn, hoppades at dom inte skulle komma :P). Sen gick dom ändå relativt tidigt, så vi kom iväg vanlig tid iaf :P


När jag stod och väntade på bussen så kom Nattha och Gotland springande typ, och Nattha var jätteglad :P tydligen så hade hon och Gotland fått Claes och Lenas biljetter till treornas studentskiva :P så dom var ganska glada. På något sätt lyckades dom få mig att följa med också :P trots att jag var ganska seg, men vi drog in iaf ^^ Blue Moon Bar var.. ganska litet xD så det var rätt trångt egentligen :P det är klart att det fanns plats, men det var ändå rätt mycket folk. Dansgolvet var... tomt i början xD men ju mer alkohol folk fick i sig ju mer folk kom det till dansgolvet xD i slutet av kvällen så var det verkligen packat på dansgolvet ( på två sätt :P ). Aja, vi var väl där till strax innan 3 tror jag. Jag var iag hemma coch låg i sängen 20 över 4. och skulle gå upp kl 8 >_> jag klarade det nästan, jag missade första lektionen xD aja what to do?


19/5-09


Dagen började som agt med att jag missade första lektionen xD och andra lektionen var piss, Gunilla you know.. och gympan sög också rätt hårt xD (Mats är kass lärare) och ja,..jag förlorade mot Gotland i tennis ;( 11-9, sucks :( aja, efterdet åkte jag hem till Nattha och hämtade mina grejer jag dumpade där innan skivan :P gick hem för att börja städa rummet :P och jag började faktiskt lite :P väldigt lite. Jag är dock ledig imorrn så jag får spendera morgondagen med att städa rummet. Iaf har suttit och lyssnat på musik, spelat pokémon och Final Fantasy III hela eftermiddagen/kvällen :D det är najs I love!!! aja, inte h änt nåt mer :P är sjukt trött nu, så ska sova snart :P PUSSHEJ<3


Dagens Låtar 18 och 19/5-09
John Frusciante - Time Runs Out
John Frusciante - Untitled #10

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag trodde du inte började städa alls igår xD

Men de gjort du, vad duktig du är =^_*= <3

Längtar tills imorn xD

2009-05-20 @ 11:45:59
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: bex

^^ john <3 !

prata med mig ffs :(

2009-05-20 @ 22:21:20
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0