17/5-09

Japp japp, norges nationaldag syttene mai, eller ja.. nåt sånt xD



Filmmaratonet gick.. sådär xD däckade mitt i.. andra filmen tror jag O_o kommer inte ens ihåg det xD men får kolla klart nån annan gång :D och tydligen vann norge eurovision song contest. Har inte hört låten, kommer förmodligen inte höra den heller :P aja, vaknade vid...11 idag, satte mig och spelade lite gitarr ;D det böjar gå mycket bättre nu, har dock fortfarande problem med att byta från G till D >_ > måste öva på det. Sen pockade jag ihop mitt wii, åkte till EB-games och sålde det. Fick 2600 för allting.



Dom pengarna försvann dock samtidigt, köpte mig ett  DS Lite (vill inte ha DSi, vill kunna lira GBA-spel) och Final Fantasy III, Castlevania: Portrait of Ruin och Pokémon Diamond, jag la även in en bokning på pokémon sapphire som släpps på fredag :) det blir mycket på fredag, ska hämta båda Pokémon Sapphire och Guitar Hero: Metallica :D båda släpps då ^^ najs som fan ju ;D frågan är vad ska man lira då :O aja, får se ^^ Så jag har suttit hela efter middagen med Pokémon typ xD Gotta Catch'em all ;)

Ja, så inget Wii kvar (sorry alla som ville komma hit och spela) har dock fortfarande mitt 360 kvar med massa spel :D så I'm still up for spelkväll, anytime ;) just contact me! Aja, var väl det jag hade och säga idag tror jag ^^ eller just det, jag och nathalie bestämmde att vår animekväll/natt ska bli av på natten mellan tors/fre :D finally ;D aja nu iaf.. pusshej <3


Dagens Låt 17/5-09
John Frusciante - Regret

Kommentarer
Postat av: bex

det var (tyvärr) min namnsdag också :P usch.. ^^ jag spelar... ingenting. harpan typ... men, G - D... gulligt du ;D <3

2009-05-18 @ 22:36:00
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Finally, vadå , påstår du att jag har beslutsvårigheter eller ?! ;oP



Ohh, Gh metallica , viste ja inte =O



Längtar tills torsdag =D

Tycker dagarna kan gå jätte snabbt så jag får träffa dig på en gång <3



Ohh, juste ^__^

jag går och handlar "du-vet-vad" imorn , är endå ledig från skolan så ;oP



=*

2009-05-19 @ 00:12:51
URL: http://nattislove.bloggspace.se
Postat av: Nathalie

Finally, vadå , påstår du att jag har beslutsvårigheter eller ?! ;oP



Ohh, Gh metallica , viste ja inte =O



Längtar tills torsdag =D

Tycker dagarna kan gå jätte snabbt så jag får träffa dig på en gång <3



Ohh, juste ^__^

jag går och handlar "du-vet-vad" imorn , är endå ledig från skolan så ;oP



=*

2009-05-19 @ 00:14:44
URL: http://Nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0