16/5-09

Ja du, dagens inlägg får okmma rätt tidigt :P relativt iaf xD


Idag har jga.. sovit, spelat xbox, spelat gitarr och sovit lite till, var på ICA också iofs xD ja.. det är det jag har gjort, orkar inte skriva mer detaljerat nu ^^


Ikväll, om några minuter tror jag, så¨hade jag tänkt ha ett Sagan om Ringen-maraton, kolla alla tre filmer ikväll och inatt :P får se hur långt jag orkar se xD ska dock försöka se alla :o tyvärr lyckades jag inte få hit nån kompis, så jag blir all alone, men men, filmerna är lika bra för det :D och då blir det mer dricka och sånt till mig :D aja, ska sluta skriva nu, pusshej <3


Dagens Låt 16/5-09
Red Hot Chili Peppers - Otherside

Kommentarer
Postat av: bex

I kinda disturbed your movie-marathon... :/ I'm sorry ._.

2009-05-17 @ 19:51:27
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Den låten är bra ^^

2009-05-19 @ 00:16:30
URL: http://Nattislove.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0