1/5-09

Första maj! Go demonstration!!! eller inte, jag hade gått om Piratpartiet hade haft en, och om jag var i Stockholm xD men nej, nu hade PP ingen och jag är kvar hos pappa i Linköping. Istället gör jag annat (duh)


Blev väckt kl 09.00 :'( elakt, men jag ville det xD så jag låg och snoozade, utan väckarklocka :o men jag kom iaf upp ngefr kvart över. Då gick jag och letade frukost, fanns knappt nån :( så jag fick svälta, men jag överlevde. Sen efter det gick jag in på rummet igen och drog fram mina LP-skivor :D Satte mig och lyssnade igenom the empyrean <3 omg, man lir ju tårögd till den plattan, den är så underbart vacker så det finns inte! Jag satt verkligen och lyssnade då, hörlurar  + Empyrean + totalt stillasittande i fotöljen = <3 Efter det drog jag igång By The Way (ofc också på LP) men jag hann inte så långt eftersom vi skulle till farmor och äta då. Hann bara med By The Way och halva Univerally Speaking. Jaja, ni bryr er inte vilka låtar jag lyssnade på xD men iaf!



Väl hos farmor så var maten inte klar, synd, för jag hade knappt ätit nån frukost xD men iaf, vi fick lax, potatis och nån slags sås, riktigt gott var det iaf :D passade på att använda deras dator också för att kolla bilddagboken eftersom datorn i mitt rum inte klarar av det xD ~7 år gammal dator is the shit liksom xD Windows ME FTW :D <3 xD eller inte.. iaf, inga större händelser där, så det var egentligen onödigt!


Hem och hämta iPod sen, gå till affären och köpa chips, godis och läsk :D gott som fan, men läsken har jag bara halva kvar =/ och har inte ens öppnat chipspåsen xD Men iaf, tillbaka till mina älskade LP-skivor xD (innan ni dissar LP totalt måste ni fan lyssna, underbar känsla, och ljudet är superbt, mycket bättre än CD ^^) Lyssnade igenom hela Stadium Arcadium, och håller på med By The Way nu :D har iofs ätit och lite annat också xD Käkade grillad kyckling med potatissallad, finns bättre mat, men det var ändå okej! :D


Ikväll har jag egentligen inget planerat, blir väl LP-skivor ikväll xD Köpte 8 st Mozart-plattor förra gången jag var här som jag inte lyssnat igenom än :) Blir väl det sen tror jag! xD ca 8-9 timmars Mozart att lyssna igenom :D najsbajs säger jag bara ^^ Klassisk musik kan vara skönt att lyssna på ibland ^^ ska jobba i second handbutik imorrn förmodligen, där jag köpte Mozart, ska se om Beethoven eller Bach finns kvar där :D isf ska jag köpa dom också :D men förmodligen finns dom inte kvar :( isf får jag köpa nåt annat ^^ aja, jag överlever hur som helst, tur det :D 


Nej nu känner jag att jag har babblat på alldeles för mycket, så I'll leave you with that! Pusshej<3


Dagens Låt 1/5-09
Red Hot Chili Peppers - Dosed 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0