14/5-09

Ja, jag är fullt medveten om att det faktiskt är den 15/5 just nu, men jag kom hem för inte så jättelänge sen xD


Aja, dagen började verkligen helt perfekt...not >_> jag försov mig till servering B-provet så jag inte fick göra det, då orkade jag inte mer så jag åkte hem, mådde rätt dåligt, gör nu, har gjort i tre dagar :P så jag åkte hem och vilade.

Idag skulle jag ju in och träffa Bexy :D jag måde piss när jag åkte in, men jag var tvungen ju ;D (Jag hade åkt in och träffat dig även om jag hade legat på min dödsbädd ^^) Iaf, jag mådde lite bättre när jag kom ut ^^ jag åkte in till stan (det tog låååååång tid) missade pendeln precis och ilte annat >_> men jag kom iaf in tillslut, som tur va :o annars hade jag ju inte träffat denna underbara lilla människan ;D med sjukt bra musiksmak och allt det där! ^^ Det var riktigt nice :D <3 Jag guidade henne runt lite i stan xD till Punkt Shop, Rockzone och lite in i gamla stan också xD well, iaf, hon köpte en RHCP-flagga ;_; I'm so jealous of her! Jag skulle ju iofs kunnat köpa en själv, men nja, jag klarar mig ett tag ^^ köper en nån annan gång istället :D

Hennes klass skulle till Göta Lejon och se The Buddy Holly Musical, eller vad den nu hette, nåt sånt iaf xD så jag följde med henne dit ^^ men tydligen så hade dom några biljetter över, så Bexy och Kevin tyckte att jag kunde följa med in, så, why not liksom? gratis är gott ;) och ska jag vara helt ärlig så var det några av dom godaste gratis timmarna nånsin, delvis för att den var bra, och delvis för att jag fick mer tid med Bexy då :D men The Buddy Holly Musical var sjukt bra. Jag har väl aldrig egentligen tyckt Brolle är något vidare, men han passar verkligen som Buddy Holly, och han är jävligt begåvad. Snygg var han också :o faktiskt, väldigt snygg (I'm sooo gay ^^) Musikalen handlade som ni förmodligen vet om Buddy Hollys liv som rock'n'roll-stjärna. Från hans inledande countrydagar, fram till hans död. Väldigt bra musikal, även om jag tycker att alla alltid spelar över i musikaler och teatrar :p men det är en del av teater, alla spelar över ^^ men jag gillar det inte så jättemycket xD Musiken i musikalen var ju dock sjukt bra :D Buddy Holly kunde musik han, och Brolles tolkningar är riktigt bra, i många fall bättre än originalen!


Aja, just nu är Bexy på väg hem till V-vik, hon sitter på bussen fömodligen :) och jag kom väl hem för ungefär en timme sen. Fick tacos när jag kom hem ^^ det är gott :D Fick även cola light :D men nu borde jag verkligen sova ^^ har praktiskt prov i köket imorrn kl 08.00 >_< jag pallar verkligen inte. Att jag försov mig imorrse förstörde verkligen resten av min vecka känns det som >_< så jag vill inte, men jag måste väl >_> sucks, men iaf.. pusshej <3


Dagens Låt 14/5-09
Buddy Holly - Peggy Sue


xD du får leva med att min mobilkamera suger ^^

Kommentarer
Postat av: bex

:D det var askul! och så nice att vi hade biljetter över... hade nästan tänkt bojkotta musikalen där ett tag o typ.. låtit dig övertala mig till pizzaätande eller nåt ^^ och ÄNTLIGEN har jag nån här i världen som är som jag när det gäller musiken :D ser fram emot måååånga timmar av musikande med dig sen i sommar ^_^ och hoppas att du inte mådde alltför dåligt :O <33 eller, snarare, hoppas verkligen du blir helt frisk snart :) håller med totalt om brolle för övrigt ^^ asskön musikal :D o tack för all guidning ;) flaggan hängs upp imorn. dedikerar den till dig en del faktiskt ;D är iaf hemma nu och bloggar imorn, so look out ;) bilden är hemsk, men den visar nog mitt rätta jag xD tyvärr :P hoppas vi ses snart igen iaf! :) som sagt askul att äntligen träffa dig :D:D:D:D ha de bäst o lycka till med omprov o all sån skit ;) kramar!!!!!! <3333333

2009-05-15 @ 01:46:12
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: caroline

vad roligt :D jag vill också se den!

2009-05-15 @ 08:54:49
Postat av: Venkan

Chrilla, have I ever told you how gay you are? I don't mind, I prefer a gay brother, I just want you to know YOU'RE GAY.

2009-05-15 @ 15:41:05
Postat av: you know who

Det enda inlägget jag kan läsa om och om igen utan att tröttna.

2012-07-08 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0