13/5-09

Så, jag har då varit ledig idag! I love onsdagar ibland. Det enda som är bra med Gunilla typ, hon ställer in lektioner lite då och då, hoppas hon ställer in närta onsdag också, då är jag ledig ons-sön :D


Iaf, kunde ligga kvar hu länge jag ville idag ;D gick dock upp kl 10 för att käka nåt, sen satte jag mig framför datorn, spelade lite gitarr, chattade lite, uppdaterade mig på aftonhoran och lite annat smått och gott. Borde pluggat, har prov i Serv B imorrn ^^ men jag pluggar massa nu istället :D

Aja, Inte gjort nåt vettigt idag heller, som vanligt. Jag tycker dock om att inte göra nånting :D det är skönt! I love it! Sitter just nu och lyssnar på Scott Lavender - Flight of Icarus och tar det lungt, kände imorrse att jag hade nåt skit i halsen, och det har spridit sig till näsan, tror jag håller på att bli förkyld igen (LÄS:Svininfluensan xD) nej, men det suger ju xD

Ska iaf träffa Bex imorrn, inne i stan, hon kommer ändåa från västerviktrakterna :O klassresa xD men jag a guida henne genom stan ;P aja, inget mer att säga PUSSHEJ! <3


Dagens Låt 13/5-09
Red Hot Chiil Peppers - Give It Away

Kommentarer
Postat av: bex

haha :D ääända från vvik ;) ska bli kul :D hade ditt nr btw :) ses imorn, och bra dagens låt ;) möhöhöhöh

2009-05-13 @ 21:09:57
URL: http://bexchili.blogspot.com
Postat av: Bex

Så sjukt kul att ses :D kändes som att jag blev hel nu xD det finns nån som jag därute :') hoppas vi ses snart igen o sådär :D o nice att du kunde hänga med på musikalen o allt :O :D ha det bäst! Kramar <33

2009-05-14 @ 23:35:28
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0