11/5-09

Just got home, trött som fan i hela kroppen >_> är dock inte ett dugg trött :o känns som jag skulle kunna sitta uppe hela natten :o


Aja, när jag vaknade idag var jag... sjuuuuuuuuuuuuuuukt jävla trött, trodde jag skulle dö, eller nåt ännu värre >_> aja, jag lyckades ändå tvinga mig upp, och in i duschen, höll på att somna några gånger i duschen, jobbigt :o sen klä på sig, gå till bussen, som för en gångs skull var i tid :o men jag är skillad, så jag var också där i tid, även det för en gångs skull xD i skolan hade jag engelska med.. nej, jag orkar inte ens >_> sen svenska med samma person. Svenskan var som man säger på ren svenska EPIC F4IL!!! ehe, som vanligt på hennes lektioner...


Aja, restaurangen ikväll iaf ^^ det var najs, det är alltid najs ^^ that's why jag går där liksom xD todaaaay *sjunga* så var modern min där, med Lelle, Jenny, Hans untz Andreas :o dom åt... fort ;( jag hann knappt med :( och så drog dom så snabbt, sucked a bit, för efter det hade jag knappt nåt att göra xD gick till och från disken resten av kvällen! Men, Andreas som skulle ha med sig mitt Mirrors Edge, glömde det den jäveln >_< I want my game! xD det var länge sen jag spelade det nu. I miss it, jag kan iofs åka hem till honom och hämta det nån dag xD Han har ju faktiskt mitt Crackdown också :P och PES 6, men det spelar ingen större roll :P


Nu hade jag tänkt ta nåt att äta tror jag ^^ jag, till skillnad från våra gäster får inte en 5-rättersmeny, så jag blir rätt hungrig av att jobba en hel kväll xD aja, pusshej!<3


Dagens Låt 11/5-09
Red Hot Chili Peppers - By The Way

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hahahaha, du får mirrors edge snart:p..... Och pes.... och crackdown:P hahaha

2009-05-11 @ 22:21:20
Postat av: Nattha

Du glömde lägga upp den fina bilden på mig snyft

2009-05-11 @ 23:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0